„The Voice Kids 3” od 1 stycznia w TVP2. „I tym razem wykreujemy nowe gwiazdy polskiej sceny muzycznej” (wideo)

W środę, 1 stycznia 2020 roku telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję trzeciej edycji talent-show „The Voice Kids”. Kolejne odcinki będą pokazywane w sobotnim prime-time. - To fenomenalny program, dzięki któremu możemy wyłaniać fantastyczne talenty wśród dzieci - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens, producent talent-show.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”. W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mlody-pilsudski-polskie-slady-i-va-banque-zimowa-ramowka-tvp-jacek-kurski-trzy-sezony-telewizyjne-w-ciagu-roku,7170802972731521a ##

W trzeciej edycji programu w przesłuchaniach w ciemno wystąpi ponad 70 niezwykle muzykalnych dzieci (wyłonionych z castingów, na które zgłosiło się ponad 2000 osób). W kolejnym etapie - bitwach - widzowie na scenie zobaczą występy trójki dzieci, z których tylko jedno przejdzie do realizowanego na żywo finału. Wyłoniony w ramach głosowania widzów zwycięzca otrzyma tytuł najlepszego głosu w Polsce „The Voice Kids” oraz nagrodę pieniężną przeznaczoną na przyszłą edukację w wysokości 50 tys. zł.

Występy uczestników w najnowszej edycji polskiej wersji show ponownie oceniać będą Dawid Kwiatkowski, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo.

Rinke Rooyens: sądzę, że i tym razem wykreujemy nowe gwiazdy polskiej sceny muzycznej

- „The Voice Kids” to fenomenalny program, dzięki któremu możemy wyłaniać fantastyczne talenty wśród dzieci. Najlepszy przykład to uczestnicy obu pokazanych dotychczas edycji - masa talentów, a wśród nich dwie niezwykłe dziewczyny: Roksana Węgiel i Wiktoria Gabor, które wygrały Eurowizję Junior. - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens, producent talent-show. - To pokazuje, że program stwarza ogromne możliwości rozwoju kariery młodych wykonawców. Również i w trzeciej edycji mamy bardzo utalentowanych uczestników. Sądzę, że i tym razem wykreujemy nowe gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Czy jestem dumny? Tak, bo to jest DNA Rochstar - wyławiać talenty i pomagać im rozwinąć skrzydła - dodaje.

Premiera „The Voice Kids 3” na antenie TVP2 planowana jest na środę, 1 stycznia 2020 roku na godz. 20.05. Kolejne odcinki show będzie można oglądać tradycyjnie w soboty o 20.05, czyli w paśmie „The Voice of Poland”.

Analogiczna sytuacja miała miejsce również przy poprzednich edycjach „The Voice Kids”, kiedy to program zadebiutował w Nowy Rok, a kolejne odcinki były pokazywane w sobotnim prime-time.

- O realizacji „The Voice Kids” myślałem już pięć lat, ale wówczas na polskim rynku były obecne inne programy z udziałem dzieci. Musiałem się wstrzymać z realizacją swojego pomysłu, który powrócił w 2017 roku. Wówczas rozpoczęliśmy pracę nad pierwszą edycją „The Voice Kids”, którą emitowaliśmy na początku 2018 roku. Warto przy okazji podkreślić, że Polska jest jednym z pierwszych rynków, gdzie ten fantastyczny format funkcjonuje już w trzech odsłonach: głównej, „Senior” i „Kids”. Rynkowo to ogromny sukces Rochstar, jako producenta, oraz TVP, jako medium, które zdecydowało się na ten udany format postawić. Wiele krajów na świecie przygląda się dziś tym realizacjom - komentuje nam Rinke Rooyens.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-senior-mlody-pilsudski-ilu-widzow-ogladalo-debiut,7170798121326209a ##

Castingi do trzeciej edycji „The Voice Kids” odbyły się w czerwcu. Program był nagrywany równolegle z „The Voice of Poland”.

Średnia widownia premierowych odcinków drugiej edycji dziecięcej wersji muzycznego widowiska emitowanego w styczniu i lutym br. wyniosła 2,07 mln osób, co przełożyło się na 13,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,53 proc. w grupie 16-59.

Za produkcję „The Voice Kids” odpowiada firma Rochstar.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-programy-kontynuacja-nowa-umowa-tvp-talpa,7170826831534209a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów