„The Voice of Poland 14” od 2 września w TVP2, nowe zasady w programie

Od 2 września Dwójka emitować będzie 14. edycję „The Voice of Poland”, w której trenerami będą Lanberry, Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental. Program będzie miał nieco inne zasady niż w poprzednich edycjach.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„The Voice of Poland 14” od 2 września w TVP2, nowe zasady w programie
Jury „The Voice of Poland 14”; fot. Jan Bogacz/TVP

„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.

Premiera 2 września w TVP2

W jesiennej ramówce telewizyjna Dwójka pokaże 14. edycję programu. Nowe odcinki będą emitowane od 2 września. „The Voice of Poland” bez zmian będzie można oglądać w soboty o godz. 20.00.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/casting-the-voice-of-ukraine-tvp-gdzie-ogladac-belsat-tv,7169666576820353a ##

Trenerami najnowszej odsłony widowiska będą: Lanberry, Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental.

Bez Tomaszewskiej wśród gospodarzy

Program ponownie poprowadzi Tomasz Kammel, do którego w etapie „live” dołączy Aleksander Sikora. Względem poprzedniej edycji „The Voice of Poland” nie będzie współprowadzić Małgorzata Tomaszewska - powodem jest ciąża prezenterki.

grafika

TVP wprowadza zmiany w zasadach programu

Telewizja Polska postanowiła nieco zmodyfikować zmiany w zasadach programu. Podczas „przesłuchań w ciemno” - pierwszego etapu programu - trenerzy będą budować 15-osobowe drużyny (w poprzednich odsłonach kompletowane były 12-osobowe drużyny). Dodatkowo trenerzy będą mogli użyć przycisku „blokada” dopiero po zakończeniu występu uczestnika eliminując tym samym innego trenera z walki o niego.
 
Zmieni się także sposób eliminacji uczestników w „bitwach” - drugim etapie programu. Wszyscy trenerzy podzielą swoje 15-osobowe drużyny na tria. Każdy tercet zaśpiewa już w trakcie warsztatów muzycznych, a trener zdecyduje, który z uczestników pożegna się z programem. Dwie pozostałe osoby stoczą ostateczną walkę na muzycznym ringu. Wygraną będzie udział w trzecim etapie programu - „nokaucie”. Na scenie wystąpi 5 osób z każdej drużyny. Spośród nich trener każdego teamu wyłoni 4 uczestników, którzy wystąpią w czwartym etapie - „live”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-tvp2-ramowka-co-ogladac-m-jak-milosc,7169493003987073a ##

W odcinkach na żywo, których zwieńczeniem będzie wielki finał, zobaczymy łącznie 16 uczestników. O tym, kto zdobędzie statuetkę „najlepszego głosu w Polsce”, możliwość podpisania kontraktu płytowego oraz czek na 50 tys. zł, niezmiennie zdecydują widzowie programu biorący udział w głosowaniu SMS.

1,60 mln widzów ostatniej edycji

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-czas-niedokonany-bronislaw-wildstein,7169492223076481a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg