TikTok z nową funkcją reklamową. Będzie śledził użytkowników przez 10 sekund

Jak podaje serwis Adweek.com serwis TikTok wprowadzi nową funkcję „Engaged Session”. Ma pomóc marketerom uzyskiwać lepsze wyniki kampanii reklamowych dzięki identyfikacji użytkowników o wysokiej intencji zakupowej.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
TikTok z nową funkcją reklamową. Będzie śledził użytkowników przez 10 sekund
fot. Shutterstock.com

„Engaged Session” pozwoli sprawdzić, którzy użytkownicy TikToka, po jego opuszczeniu spędzają na stronie WWW czy sklepie internetowym przynajmniej 10 sekund, a następnie skierować do nich kampanie reklamowe.

Same kliknięcia, bez dalszej analizy nie są dla reklamodawców dobrym wskaźnikiem zaangażowania. Zwłaszcza, że różnego rodzaju regulacje jak np. DMA w Europie mocno ograniczają działanie i zbieranie danych w oparciu o technologię piksela. “Engaged Session” jest odpowiedzią na to wyzwanie.

Nowe narzędzie w reklamach TikToka jest też po części odpowiedzią na zmieniające się zachowania konsumentów – zwłaszcza tych z pokolenia alfa i Z. Coraz częściej produktów czy inspiracji szukają w serwisach społecznościowych takich jak właśnie TikTok, Instagram czy Pinterest. Dzięki „Engaged Session” można teraz lepiej śledzić ten kawałek ścieżki zakupowej.

Niewątpliwie nowa możliwość w arsenale reklamowym pozwoli uniknąć bezwartościowych wyświetleń i kliknięć, które nie prowadzą do zakupu produktu bądź usługi. Co potwierdzają pierwsze testy: spadek o 46 procent kosztu za zaangażowaną sesję i wydłużenie jej trwania aż o 62 sekundy. 

„Engaged Session” dostępne są w panelu reklamowym TikToka od 31 lipca. 

To również może Cię zainteresować: Pokolenie Z i reklamy z AI to złe połączenie

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg