Tomasz Piątek dołącza do Gońca. Nowy program o polityce

Tomasz Piątek dołącza na stałe do serwisu Goniec. Ruszył nowy polityczny program z jego udziałem „Na celowniku”. Drugim współprowadzącym został Radosław Gruca.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Tomasz Piątek dołącza do Gońca. Nowy program o polityce
Tomasz Piątek i Radosław Gruca

W ostatni czwartek 10 kwietnia na kanale Gońca na YouTube wyemitowano pierwszy odcinek programu “Na celowniku”. Gospodarzami są dziennikarze Radosław Gruca i Tomasz Piątek, którzy będą m.in. analizować skalę obcych wpływów na polską politykę.

– Mamy na celowniku tych, co robią najgorzej. Szpiegów, zdrajców, hejterów, dezinformatorów, pedofilów, wielomiliardowych złodziejów, wielomilionowych łapówkarzy i ich prawników. Oni zaś mają na celowniku nas – opisali prowadzący.

Program Piątka i Grucy w Gońcu

Program “Na celowniku” jest nadawany na żywo, ukazuje się co tydzień o godz. 20:00. Jego ważnym elementem są interakcje z widzami, w tym telefony do studia.

Tomasz Piątek dołączył tym samym na stałe do Gońca. Wcześniej występował niekiedy w roli gościa. – Za każdym razem, gdy Tomasz Piątek pojawiał się na naszej antenie, widzowie Gońca prosili, by pojawiał się jeszcze częściej. No więc wyszliśmy im naprzeciw. W dodatku między Tomkiem a Radkiem Grucą istnieje kapitalna dziennikarska chemia, dlatego spodziewamy się mocno emocjonującego formatu – dodał Janusz Schwertner, dyrektor programowy Grupy Iberion i redaktor naczelny Gońca.

Tomasz Piątek występował wcześniej m.in. w Halo.Radio oraz na kanale youtubowym Reset Obywatelski. Współpracował także z „Wyborczą”, „Polityką” czy TOK FM. Jest również autorem książek, m.in. o Antonim Macierewiczu, Andrzeju Dudzie i Mateuszu Morawieckim. Z kolei Radosław Gruca w październiku ub.r przeszedł z Radia ZET do Gońca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu