SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mniej widzów Top of the Top Sopot Festival 2023. TVN pokonał konkurencję

Tegoroczną edycję Top of the Top Sopot Festival oglądało średnio 1,16 mln widzów, o 170 tys. mniej niż odsłonę widowiska sprzed roku, ale wzrósł udział w grupie komercyjnej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. TVN w czasie nadawania imprezy był liderem rynku telewizyjnego.

Top of the Top Sopot Festival 2023, fot. YouTube TVNTop of the Top Sopot Festival 2023, fot. YouTube TVN

Top of the Top Sopot Festival 2023 na antenie TVN transmitowany był przez cztery dni - w okresie od 21 do 24 sierpnia br.

Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 1,16 mln widzów, co przełożyło się na 11,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,97 proc. w grupie 16-49 oraz 12,26 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Hitem trzeci dzień z koncertem „#Great Moments”

Największą popularnością cieszył się trzeci dzień imprezy, który śledziło 1,27 mln osób, co przełożyło się  na 13,07 proc. udziału w 4+, 14,19 proc. w 16-49 i 13,08 proc. w 16-59. Tego dnia miał miejsce duży koncert „#Great Moments”

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Czwartkowy festiwal, gdy w Sopocie odbywało się widowisko „#Magic Words”, oglądało średnio w TVN 1,20 mln widzów przy udziałach na poziomie 12,43 proc., 12,38 proc. i 12,75 proc.

Drugiego dnia miał miejsce koncert „#Summer Vibes” oraz konkurs o nagrodę „Bursztynowego słowika”. Transmisja zgromadziła średnio 1,12 mln widzów (odpowiednio 11,48 proc., 12,58 proc. i 11,71 proc. udziału).

Najsłabiej wypadł pierwszy dzień Top of the Top Sopot Festival 2023, który odbywał się pod hasłem „#I Dance”. Obie części koncertu obejrzało 982 tys. osób (10,12 proc., 11,83 proc. i 10,70 proc.).

W godz. od 20.00 do 23.20, gdy nadawany był festiwal, TVN był liderem w grupie 4+ notując 11,66 proc. udziału. Na drugiej pozycji znalazła się TVP1 z 5,67 proc., trzecia była TVP2 (5,25 proc.). Z kolei w nowej grupie docelowej TVN, czyli wśród widzów od 20 do 54 lat, TVN też wygrał z konkurencją z wynikiem 12,99 proc. udziału. Na drugiej pozycji znalazł się tutaj Polsat (5,52 proc.). 

Mniej widzów, ale wyższy udział w 16-49

Top of the Top Sopot Festival 2023 miał o 170 tys. widzów mniej (ale wyższe udziały w 16-49) niż poprzednia edycja muzycznego wydarzenia, którą rok temu (tj. w okresie od 16 do 18 sierpnia 2022 roku) śledziło średnio 1,33 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 12,65 proc. w 4+ i 12,58 proc. w 16-49.

Producentem Top of the Top Sopot Festival jest firma Festival Group.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Dołącz do dyskusji: Mniej widzów Top of the Top Sopot Festival 2023. TVN pokonał konkurencję

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Blagam
Czy ktoś, kiedyś przekona TVN, że festiwale to nie ich domena, tak jak sport?.
Z Sylwestrami się udało nie organizować. Trzymam kciuki za Sopot i zaprzestanie skoków.
odpowiedź
User
grupa
Czy ktoś, kiedyś przekona TVN, że festiwale to nie ich domena, tak jak sport?.
Z Sylwestrami się udało nie organizować. Trzymam kciuki za Sopot i zaprzestanie skoków.


A do wyników oglądalności masz dostęp? Nie? Tak myślałem.
odpowiedź
User
Nick
I tak uważam, ze to najlepszy z telewizyjnych festiwali. Opole zaorało już dawno TVP. Superhit Polsatu jest kiczowaty i przerywany kabaretami, co jest żałosne. TVN zebrał zróżnicowanych wykonawców, co najlepiej pokazuje konkurs o bursztynowego słowika. Wygrał Kwiat Jabłoni a Premiery w Opolu wygrał Rafał Brzozowski…
odpowiedź