SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Start „Chyłki” i „Szóstki” przesunięty na koniec marca. „Decyzja biznesowa”

Telewizja TVN w tym tygodniu podjęła decyzję o przesunięciu terminu startu seriali „Chyłka - Zaginięcie” oraz „Szóstka” o cztery tygodnie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zmiana ta wynika z decyzji biznesowej - informuje nas biuro prasowe TVN Discovery Polska.

Obsada serialu „Szóstka”; fot. Telewizja TVNArticle

Wiosenna ramówka TVN pierwotnie miała wystartować w poniedziałek, 18 lutego 2019 roku. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, pod koniec stycznia zarząd TVN Discovery Polska podjął decyzję o przesunięciu startu wiosennej oferty programowej o tydzień. Zmiana ta dotyczyła zarówno nowości, kontynuacji znanych projektów, jak i popołudniowego pasma z codziennymi paradokumentami. - Nowy termin podyktowany jest decyzją biznesową - informowało nas wówczas biuro prasowe TVN Discovery Polska.

Z naszych najnowszych informacji wynika, że ponownie ulegnie zmianie termin premiery seriali „Chyłka - Zaginięcie” oraz „Szóstka”. Pierwsza z tych produkcji wystartuje 30 marca, a druga - dzień później. Bez zmian pozostają pasma obu produkcji (odpowiednio: sobota o godz. 20.00 i niedziela o 21.30).

Biuro prasowe TVN Discovery Polska również i tym razem informuje nas, że „zmiana terminu premiery seriali „Chyłka - Zaginięcie” oraz „Szóstka” to decyzja biznesowa”. Została ona podjęta w tym tygodniu.

Jak również ustalił portal Wirtualnemedia.pl, opóźnienie premiery „Chyłki” i „Szóstki” o cztery tygodnie najprawdopodobniej spowoduje przesunięcie emisji nowego reality-show „Starsza pani musi fiknąć” - według wstępnych planów program ten miał być pokazywany najprawdopodobniej w „byłym” paśmie „Szóstki” lub „Chyłki”.

Nadawca inwestuje w ramówkę rekordowy budżet

Edward Miszczak w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl informuje, że celem TVN na wiosną 2019 roku jest bycie liderem oglądalności w grupie komercyjnej 16-49. - Jesienią osiągnęliśmy fantastyczne wyniki, chcemy kontynuować dobrą passę. Wypuszczamy na rynek świetne jakościowo produkty i dzięki nim budujemy przewagę nad konkurencją - mówi nam.

Dyrektor programowy TVN Discovery Polska zdradził nam, że nadawca na wiosenną ramówkę wydał rekordową kwotę pieniędzy. - W ramówkę zainwestowaliśmy rekordowy budżet. Wiąże się to z tym, że realizujemy wiele wysokobudżetowych programów na naszą główną antenę. Znaczną część środków przeznaczyliśmy na dwie produkcje własne dla TVN7 - „Big Brother” oraz nową telenowelę „Zakochani po uszy” - tłumaczy.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Start „Chyłki” i „Szóstki” przesunięty na koniec marca. „Decyzja biznesowa”

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Trochę ich znam
Towarzystwo wzajemnej adoracji, wszystko w temacie.
odpowiedź
User
pavv
Opóźnienie wiosennej ramówki - DECYZJA BIZNESOWA, opóźnienie seriali o miesiąc - DECYZJA BIZNESOWA.... cokolwiek to oznacza.
Może korposzczury zauważyli, że wiosna trwa do czerwca, a nie kończy się w połowie maja.
odpowiedź
User
Zly
Może Chylka wciąż dobrze się oglada w platnym playerze wiec przesuniecie premiery telewizyjnej wydaje sie racjonalne. Jak pojdzie w otwartym kanale to juz raczej niewiele osob zaplaci za dostęp do niej w drogim playerze
odpowiedź