TVN24 liderem w listopadzie, duży wzrost Polsat News. Superstacja o 59 proc. w dół

W listopadzie br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w listopadzie 2019 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,34 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 6,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,76 proc. (po wzroście o 5,09 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,26 proc. udziału, po wzroście względem listopada 2018 roku o 26,10 proc. Stacja od 20 września w ramach testów nadaje na multipleksie czwartym DVB-T w Warszawie, Katowicach, Poznaniu oraz Trójmieście.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1 proc. Jego wynik względem listopada zeszłego roku wzrósł o 10,88 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział zwiększył się o 3,05 proc. do 0,37 proc.

Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku. W grudniu 2017 roku kanał ten pojawił się w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca ub.r. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media. Średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl w listopadzie br. wyniósł 0,003 proc., po wzroście względem listopada ub.r. o 50 proc. - największym w zestawieniu.

Z kolei najwięcej straciła Superstacja, która w zestawieniu spadła z szóstej na siódmą lokatę. Jej wynik zmniejszył się o 58,96 proc. do 0,06 proc. udziału.

W poniedziałek, 30 września o godz. 14.00 wystartowała nowa ramówka Superstacji, w ramach której codziennie nadawane są trzy godziny premierowego programu. Zmianie uległa oprawa kanału oraz pojawili się nowi prowadzący. - Będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem - zapowiedział Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy Superstacji, który pracował nad nową ramówką od lipca tego roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-listopad-2019-polsat-lider-m-jak-milosc-hit,7170801607133313a ##

Największy udział (4,86 proc.) wśród grup kanałów newsowych w listopadzie br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 6,25 proc. Stacje te wyprzedziły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział zmniejszył się o 6,26 proc. do 4,72 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w listopadzie 2019 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,15 proc., po spadku o 13,33 proc. - największym w zestawieniu.

Na drugim miejscu umocniło się TVP Info (1,56 proc. udziału, do góry o 18,47 proc.). W tym ujęciu trzeci był Polsat News (0,88 proc.; + 43,37 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja Republika - udział tej stacji wzrósł o 133,33 proc. do 0,014 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,41 proc. udziału, po spadku o 12,50 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat