TVP 1: serial 'Glina' przegrał z konkurencją

Emitowany w piątkowe wieczory w TVP 1 drugi sezon kryminalnegoserialu "Glina" miał mniej widzów niż nadawane w tym samym czasiena antenach konkurencji filmy fabularne czy widowisko z gwiazdami.Na reklamach Jedynka zarobiła prawie 3,5 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność trzynastu wyemitowanych przez TVP 1 odcinkówdrugiej serii "Gliny" wyniosła 1,65 mln widzów, co dało stacji16,13 proc. udziału w grupie 4+ i 14,92 proc. w grupie 16-49 -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

W paśmie emisji serialu (piątki ok. 22.00) Jedynka znalazła siędopiero na czwartym miejscu pod względem gromadzonej widowni.Liderem w tym czasie była stacja TVN, emitująca filmy fabularne,które oglądało 2,06 mln osób. Przed TVP 1 uplasowały się takżePolsat (gł. filmy;1,89 mln) i TVP 2 ("Gwiazdy tańczą na lodzie","Podkomisarz Brenda Johnson", programy o charakterze muzycznym;1,79 mln).

Pokazywana jesienią 2004 roku w TVP 1 we czwartki o 20.30pierwsza seria "Gliny" miała średnio 3,97 mln widzów przy udzialewynoszącym 26,39 proc. w grupie 4+ i 24,13 proc. w 16-49.

Drugi sezon serialu przyciągał przed ekrany głównie kobiety,widzów powyżej 35. roku życia oraz mieszkańców wsi i średnichmiast.

Na spotach reklamowych nadawanych wokół produkcji TVP 1 zarobiła wsumie 3,4 mln zł - wynika z danych cennikowych netto, nieuwzględniających rabatów.

Na razie nie wiadomo, czy Telewizja Polska zdecyduje sięzrealizować trzecią serię "Gliny".

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7