TVP1 znów liderem, tracą Polsat i TVN

Telewizja TVN straciła w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności w grupie wszystkich widzów na rzecz TVP1, która podobnie jak TVP2 zanotowała wzrost. Straciły za to stacje komercyjne. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 7 do 13 listopada br. została ponownie TVP1, zajmująca tydzień wcześniej miejsce drugie. Jej udział wzrósł z 15,92 proc. do 17,11 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z pierwszego spadła telewizja TVN, której udział zmalał o 0,63 pkt. proc. (najbardziej w czołówce) do 15,76 proc. Trzecią pozycję utrzymał Polsat (14,16 proc., spadek o 0,31 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się stacja TVN, notując spadek o 0,39 pkt. proc. do 17,03 proc. udziału. Tuż za TVN znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 16,54 proc. po wzroście o 0,51 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze Jedynka (13,08 proc., wzrost o 0,97 pkt. proc.). 

Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”. Odcinek, w którym umarła Hanka Mostowiak, obejrzało 8,36 mln widzów (więcej na ten temat).

15 najlepiej oglądanych programów w dniach  7- 13.11.2011 - grupa 4+ 

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 7- 13.11.2011 - grupa 16-49

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych