TVP1 znów liderem, tracą Polsat i TVN

Telewizja TVN straciła w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności w grupie wszystkich widzów na rzecz TVP1, która podobnie jak TVP2 zanotowała wzrost. Straciły za to stacje komercyjne. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 7 do 13 listopada br. została ponownie TVP1, zajmująca tydzień wcześniej miejsce drugie. Jej udział wzrósł z 15,92 proc. do 17,11 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z pierwszego spadła telewizja TVN, której udział zmalał o 0,63 pkt. proc. (najbardziej w czołówce) do 15,76 proc. Trzecią pozycję utrzymał Polsat (14,16 proc., spadek o 0,31 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się stacja TVN, notując spadek o 0,39 pkt. proc. do 17,03 proc. udziału. Tuż za TVN znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 16,54 proc. po wzroście o 0,51 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze Jedynka (13,08 proc., wzrost o 0,97 pkt. proc.). 

Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”. Odcinek, w którym umarła Hanka Mostowiak, obejrzało 8,36 mln widzów (więcej na ten temat).

15 najlepiej oglądanych programów w dniach  7- 13.11.2011 - grupa 4+ 

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 7- 13.11.2011 - grupa 16-49

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"