TVP1 znów liderem, tracą Polsat i TVN

Telewizja TVN straciła w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności w grupie wszystkich widzów na rzecz TVP1, która podobnie jak TVP2 zanotowała wzrost. Straciły za to stacje komercyjne. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 7 do 13 listopada br. została ponownie TVP1, zajmująca tydzień wcześniej miejsce drugie. Jej udział wzrósł z 15,92 proc. do 17,11 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z pierwszego spadła telewizja TVN, której udział zmalał o 0,63 pkt. proc. (najbardziej w czołówce) do 15,76 proc. Trzecią pozycję utrzymał Polsat (14,16 proc., spadek o 0,31 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się stacja TVN, notując spadek o 0,39 pkt. proc. do 17,03 proc. udziału. Tuż za TVN znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 16,54 proc. po wzroście o 0,51 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze Jedynka (13,08 proc., wzrost o 0,97 pkt. proc.). 

Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”. Odcinek, w którym umarła Hanka Mostowiak, obejrzało 8,36 mln widzów (więcej na ten temat).

15 najlepiej oglądanych programów w dniach  7- 13.11.2011 - grupa 4+ 

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 7- 13.11.2011 - grupa 16-49

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa