TVP1 znów liderem, tracą Polsat i TVN

Telewizja TVN straciła w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności w grupie wszystkich widzów na rzecz TVP1, która podobnie jak TVP2 zanotowała wzrost. Straciły za to stacje komercyjne. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 7 do 13 listopada br. została ponownie TVP1, zajmująca tydzień wcześniej miejsce drugie. Jej udział wzrósł z 15,92 proc. do 17,11 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z pierwszego spadła telewizja TVN, której udział zmalał o 0,63 pkt. proc. (najbardziej w czołówce) do 15,76 proc. Trzecią pozycję utrzymał Polsat (14,16 proc., spadek o 0,31 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się stacja TVN, notując spadek o 0,39 pkt. proc. do 17,03 proc. udziału. Tuż za TVN znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 16,54 proc. po wzroście o 0,51 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze Jedynka (13,08 proc., wzrost o 0,97 pkt. proc.). 

Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”. Odcinek, w którym umarła Hanka Mostowiak, obejrzało 8,36 mln widzów (więcej na ten temat).

15 najlepiej oglądanych programów w dniach  7- 13.11.2011 - grupa 4+ 

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 7- 13.11.2011 - grupa 16-49

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej