SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,27 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 12”. Polsat liderem

Dwunastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,27 mln widzów. Program daje Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49.

Jury Twoja twarz brzmi znajomo; fot. Endemol Shine Polska Article

Polsat dwunasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazuje w soboty po godz. 22.00, począwszy od 7 września br. Średnia oglądalność pięciu pierwszych odcinków programu (pokazanych do 5 października br.) wyniosła 1,27 mln widzów, co przełożyło się na 13,24 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 12,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził piąty odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,55 mln osób.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” jest liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVP2, emitującej w tym czasie różne audycje, w tym „The Voice of Poland”, koncert Roztańczony Narodowy i „Wkręceni w randkę”, co daje jej 10,39 proc. udziału. Na podium plasuje się jeszcze TVN (pasmo filmowe; 7,52 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. filmy; 7,17 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-59 TVN minimalnie wygrywa z TVP2.

Wyemitowane dotychczas powtórkowe odcinki produkcji w niedzielne popołudnia oglądało średnio 1,23 mln widzów, co przełożyło się na 11,16 proc. udziału w grupie 4+ i 9,69 w 16-49.

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

W dwunastej edycji programu występują: Ewelina Lisowska, Robert Koszucki, Adam Strycharczuk, Ewelina Ruckgaber, Łukasz Zagrobelny, Emilia Komarnicka-Klynstra, Jeremi Sikorski i Katarzyna Ptasińska.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,27 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 12”. Polsat liderem

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spike
Śmiem twierdzić, że specjalnie czekaliście z podsumowaniem TTBZ do piątego odcinka aby mu nie zaniżyć średniej oglądalności, gdyż po trzech pierwszych odcinkach miałby tylko milion widzów, a tak program ma widownię na poziomie 1,27 ;)
20 9
odpowiedź
User
Ian
Powtórki wkrótce przegonią premiery pod względem oglądalności, tak jak to ma miejsce z Nasz Nowy Dom!
25 0
odpowiedź
User
walter
Śmiem twierdzić, że specjalnie czekaliście z podsumowaniem TTBZ do piątego odcinka aby mu nie zaniżyć średniej oglądalności, gdyż po trzech pierwszych odcinkach miałby tylko milion widzów, a tak program ma widownię na poziomie 1,27


śmieć twierdzić, że jesteś debilem i życiowym nieudacznikiem.
11 24
odpowiedź
User
iksiński
Pokaźny spadek - siła pierwszych odcinków Voicea i Narodowego czy spadające zainteresowanie?
9 8
odpowiedź
User
Anonim
Jakby TVP2 nie emitowało VoP w czasie TTBZ, to spokojnie ten drugi program miałby widownię na poziomie 1,5 miliona widzów, co widać po 4 i 5 odcinku. Więc zainteresowanie programem jest i ludzie dalej co chętnie oglądają ale TVP przez pierwsze 2 odcinki VOP musieli przedłużyć VoP do ponad 23.30. Więc ludzie jak już zaczęli oglądać jeden program, to chcieli go skończyć, dlatego TTBZ ma tak małą widownię przez 3 odcinki ale myślę że od 4 do kolejnych będzie średnia 1,5 mln widzów oglądających TTBZ.
14 1
odpowiedź