SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ulubieniec rodziny UPCeusz w reklamach UPC Polska od K2 (wideo)

W nowej kampanii reklamowej UPC Polska wprowadza brand hero - UPCeusza, która ma symbolizować od teraz markę oraz usługi UPC. Kreacją reklam zajęła się agencja K2, która po wygranym przetargu przejęła od Opus B obsługę UPC.

Article

UPCeusz to animowana postać przedstawiana jako ulubieniec rodziny. Jego wygląd ma symbolizować atrybuty UPC Polska: róg świeci, zapewniając internet bezprzewodowy, skrzydełka oznaczają mobilność i szybkość, a długi ogon - troskę o klienta i niezawodność.

- Zgodnie z obietnicą marki, UPC dzięki swoim usługom sprawia, że codzienne chwile są jeszcze bardziej kolorowe i pełne radości. UPCeusz doskonale się w tę misję wpisuje - podkreśla Bogdan Bucurei, chief marketing officer UPC Polska.

 

W pierwszej kampanii z UPCeuszem reklamowane są wprowadzone właśnie przez UPC Polska pakiety: Internetowi, Super-internetowi, Telewizyjno-internetowi, Rozrywkowi oraz Multi-rozrywkowi.

Nową komunikację reklamową firmy przygotowała agencja K2, która wygrała przetarg na kompleksową obsługę UPC w zakresie strategii i kreacji w mediach tradycyjnych, internecie i BTL-u. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

- Stworzyliśmy bohatera, który nie tylko w pełni uosabia wartości marki UPC, ale wzmacnia jej tożsamość, budując bardziej osobistą i emocjonalną więź z konsumentami - komentuje Filip Szperl, dyrektor kreatywny agencji K2.

 

Poprzednio obsługą reklamową UPC zajmowała się agencja Opus B - w br. przygotowała kampanię z kosmonautą w roli głównej reklamującą „kosmiczną promocję”.

Nowa akcja reklamowa trwa od 2 września, obejmuje telewizję, radio, internet (m.in. aktywności w social media i współpraca z influencerami), outdoor (m.in. nośniki niestandardowe w przestrzeni miejskiej) oraz materiały BTL (ulotki, plakaty, rollupy).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Direction.

  • Więcej informacji:
  • UPC
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ulubieniec rodziny UPCeusz w reklamach UPC Polska od K2 (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kkw Polaka z polski
Po co takie dziwadła wymyślają?
odpowiedź
User
Mkn
To jest ulubieniec widzów? wątpię
odpowiedź
User
hmmm
upco?
odpowiedź