Urbańska, Kofta i Wolszczak w kampanii „Dotykam = Wygrywam”

1 października wystartuje trzecia edycja kampanii „Dotykam = Wygrywam”, w której Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy. Akcję, przygotowaną przez markę Panache i stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny, wspierają m.in. Grażyna Wolszczak i Krystyna Kofta.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Urbańska, Kofta i Wolszczak w kampanii „Dotykam = Wygrywam”

Przez cały październik w salonach bieliźnianych, które biorą udział w kampanii dostępny będzie „Kosz na biustonosz”, czyli specjalny kosz, do którego należy wrzucać zużytą bieliznę. Każda kobieta, która w ten sposób wesprze Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny, otrzyma kupon rabatowy o wartości 20 zł na zakup nowego i dobrze dopasowanego biustonosza z oferty Panache.

Po zakończeniu akcji, zebrana bielizna zostanie przekazana do recyklingu firmie Leier, a całkowity zysk zostanie przekazany na rzecz Polskich Amazonek Ruchu Społecznego. Z kolei marka Panache przekaże część zysków ze sprzedaży biustonoszy w październiku na cele statutowe stowarzyszenia.

grafika

Ambasadorkami tegorocznej edycji są: Grażyna Wolszczak, Małgorzata Potocka z Teatru Sabat, Krystyna Kofta, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Daria Widawska, Natasza Urbańska, Ewa Wojciechowska, Aleksandra Kisio, Aleksandra Mikołajczyk, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Anna Gzyra, Magdalena Modra i Maria Góralczyk. W kampanię zaangażował się także Artur Chamski, który namawia kobiety do regularnego samobadania piersi.

Adresy sklepów, biorących udział w akcji, można znaleźć na stronie dotykamwygrywam.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]