SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vectra pozwala klientom dowolnie konfigurować usługi w ramach umowy

Vectra wprowadziła nową elastyczną ofertę z konfiguratorem, dzięki któremu klienci mogą sami dobrać usługi składające się na ich umowę. Z tego rozwiązania korzystać mogą obecni i nowi klienci. Właśnie wystartowała kampania reklamowa, wspierająca to rozwiązanie.

Article

Hasło kampanii brzmi „Wszystko taniej 50% przez pierwsze 4 miesiące”. Nowość polega na tym, że użytkownicy mogą dowolnie sami wybierać pojedyncze usługi lub komponować swoje zestawy, bez konieczności wyboru spośród gotowych wzorców. Wszystkie pakiety dostępne są w dwóch wariantach: bez zobowiązania oraz ze zobowiązaniem. Zobowiązanie można wybrać na okres 12 lub 24 miesięcy.

- Jest to ukłon w stronę naszych klientów. Upraszczamy klientom dostęp do świata multimediów, aby cieszyli się nim gdzie chcą i kiedy chcą. Z równą starannością dbamy zarówno o klientów nowych, jak i obecnych - komentuje Paweł Gruszecki, kierownik działu oferty i rozwoju produktu Vectry.

 

Nowa oferta komunikowana jest kampanią promocyjną pod hasłem „Wszystko taniej 50% przez pierwsze 4 miesiące”.

Kampania promocyjna pojawi się w radiu, OOH i online - realizacja: Isobar, Starcom i Cube Group.

Wprowadzono także ofertę dla studentów, którzy mają dostęp do pakietów przez dwa miesiące o połowę taniej (przy zobowiązaniu na 6 miesięcy), internet solo w wariancie ze zobowiązaniem na 6 miesięcy lub bez zobowiązania, a także możliwość promocyjnego dokupienia pakietu HBO lub Eleven.

Vectra oferuje abonentom 208 kanałów telewizyjnych, w tym 135 w jakości HD i 4 w jakości 4K. Usługa TV Online udostępnia bezpłatnie 138 programów TV - w tym w wersji 4K - na komputerze i urządzeniach mobilnych w dowolnym miejscu z internetem. W połowie lipca br. operator wprowadził do oferty światłowodowy internet o prędkości 2 Gb/s. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu nowego standardu - DOCSIS 3.1.

W ub.r. grupa kapitałowa Vectra zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 769,99 mln zł oraz spadek zysku netto o 17,3 proc. do 64,4 mln zł. Na koniec grudnia miała milion abonentów, z których trzy czwarte korzystało z telewizji cyfrowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Vectra pozwala klientom dowolnie konfigurować usługi w ramach umowy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andre
czas na innych operatorów kablowych
6 1
odpowiedź