SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Viaplay z ofertą licencji dla lokali gastronomicznych

Platforma streamingowa Viaplay wprowadza ofertę licencji do publicznego odtwarzania jej transmisji w restauracjach, barach i innych lokalach gastronomicznych. Do 30 czerwca będzie obwiązywała promocja  50-procentową zniżką.

Serwis streamingowy ViaplaySerwis streamingowy Viaplay

Wykupienie praw do emisji publicznej treści z Viaplay jest możliwe na okres 3 lub 12 miesięcy. Cena dla poszczególnego nabywcy uzależniona jest wyłącznie od powierzchni danego lokalu, przy umowie na 12 miesięcy wynosi (ceny netto):.
- 599 zł dla lokali o powierzchni poniżej 150 metrów kw.,
- 1 099 zł dla lokali o powierzchni od 150 do 500 metrów kw.,
- 1 599 zł dla lokali o powierzchni powyżej 500 metrów kw.

W ramach promocja każdy, kto do końca kupi licencję na 12 miesięcy, otrzyma 50 proc. zniżki przez cały ten okres.

- Jako Viaplay doskonale zdajemy sobie sprawę, jaką popularnością cieszy się wspólne oglądanie sportu na żywo w licznym gronie kibiców zgromadzonych w pubach, klubach czy restauracjach. Po udostępnieniu tej możliwości w krajach skandynawskich i w Holandii, zdecydowaliśmy się na poszerzenie naszej oferty publicznego odtwarzania również o Polskę - komentuje Alexander Bastin, chief commercial officer Viaplay Group w Europie kontynentalnej i krajach bałtyckich.

- Nasza uniwersalna oferta umożliwia pełen dostęp do bogatego portfolio praw sportowych oraz transmisji na żywo najważniejszych wydarzeń, w tym zbliżającej się wielkimi krokami Gali KSW Colosseum 2, która odbędzie się już 3 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie - dodaje.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Viaplay w pierwszym kwartale br. osiągnęła wzrost liczby subskrybentów o 325 tys. do 7,64 mln, najwięcej zyskała w Holandii i Polsce. Na koniec ub.r. miała w naszym kraju ponad 1,2 mln klientów.

W ofercie platformy są transmisje m.in. piłkarskiej ligi angielskiej, niemieckiej, Ligi Europy i Ligi Konferencji, ligi NHL i wyścigów Formuły 1.

Dołącz do dyskusji: Viaplay z ofertą licencji dla lokali gastronomicznych

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fgh
Lokale mają płacić za kręcące się kółko buforowania i wkurzać klientów?
odpowiedź
User
kelner
Jakieś 90% lokali od początku jest skreślona bo nie mają światłowodu.
odpowiedź
User
Tomaszk
Kogoś tam porąbało. Do 30 czerwca promocja tak?
Teraz gdy akurat ligi piłkarskie w Europie zakończyły sezon( do których Viaplay ma licencję)
odpowiedź