Viaplay z ofertą licencji dla lokali gastronomicznych

Platforma streamingowa Viaplay wprowadza ofertę licencji do publicznego odtwarzania jej transmisji w restauracjach, barach i innych lokalach gastronomicznych. Do 30 czerwca będzie obwiązywała promocja  50-procentową zniżką.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Viaplay z ofertą licencji dla lokali gastronomicznych
Serwis streamingowy Viaplay

Wykupienie praw do emisji publicznej treści z Viaplay jest możliwe na okres 3 lub 12 miesięcy. Cena dla poszczególnego nabywcy uzależniona jest wyłącznie od powierzchni danego lokalu, przy umowie na 12 miesięcy wynosi (ceny netto):.
- 599 zł dla lokali o powierzchni poniżej 150 metrów kw.,
- 1 099 zł dla lokali o powierzchni od 150 do 500 metrów kw.,
- 1 599 zł dla lokali o powierzchni powyżej 500 metrów kw.

W ramach promocja każdy, kto do końca kupi licencję na 12 miesięcy, otrzyma 50 proc. zniżki przez cały ten okres.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/viaplay-play-upc-polska-promocja-cena-jak-zrezygnowac-nowa-umowa,7169649789343361a ##

- Jako Viaplay doskonale zdajemy sobie sprawę, jaką popularnością cieszy się wspólne oglądanie sportu na żywo w licznym gronie kibiców zgromadzonych w pubach, klubach czy restauracjach. Po udostępnieniu tej możliwości w krajach skandynawskich i w Holandii, zdecydowaliśmy się na poszerzenie naszej oferty publicznego odtwarzania również o Polskę - komentuje Alexander Bastin, chief commercial officer Viaplay Group w Europie kontynentalnej i krajach bałtyckich.

- Nasza uniwersalna oferta umożliwia pełen dostęp do bogatego portfolio praw sportowych oraz transmisji na żywo najważniejszych wydarzeń, w tym zbliżającej się wielkimi krokami Gali KSW Colosseum 2, która odbędzie się już 3 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie - dodaje.

W ofercie platformy są transmisje m.in. piłkarskiej ligi angielskiej, niemieckiej, Ligi Europy i Ligi Konferencji, ligi NHL i wyścigów Formuły 1.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku