W 2010 r. zyskała tylko TVN, duży spadek TVP 1

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od stycznia do października br. pozostaje TVP 1. Stacja ta utrzymała dominację zarówno w grupie 4+ jak i 16-49, mimo spadku udziału. Ranking top 30 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Udział Jedynki w rynku w okresie styczeń-październik 2010 r.* wyniósł 19,61 proc. i był o 9,5 proc. niższy niż w analogicznym okresie ub.r. - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu ze sporą stratą do lidera znalazła się TVP 2, której udział wyniósł 14,34 proc. po spadku o 6 proc.

Trzecią pozycję obroniła Telewizja Polsat - jej udział zmalał o 8 proc. do 13,62 proc. Z kolei wynik na poziomie 13,5 proc. zanotowała TVN. Dało jej to czwarte miejsce , rok temu też była czwarta z minimalnie niższym wynikiem.

Piątą lokatę zajął kanał TVP Info (4,94 proc. - wzrost o 10 proc.). 

Najpopularniejszą stacją w grupie widzów z dostępem do telewizji kablowej i/lub satelitarnej była telewizja TVP 1, której udział wyniósł tutaj 15,61 proc. (spadek o 5 proc.) i był niższy niż w grupie wszystkich widzów.

Na pozycji drugiej utrzymała się TVN. Trzecia była TVP 2, a czwarty – Polsat. Wszystkie te trzy stacje także zanotowały spadki udziałów w rynku, a tylko wynik TVN w grupie kab-sat był wyższy niż w grupie 4+.  

W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych – na pozycji numer jeden utrzymała się TVP 1. Jej udział w rynku spadł jednak o 11 procent.  

 

 

W grupie 16-49 (miasta) na pozycji lidera znalazła się TVN, która zanotowała spadek udziału w rynku o 2,5 procent.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK