SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W czasach kryzysu marketerzy kierują się do sieci

Kryzys gospodarczy negatywnie wpływa na budżety niemal wszystkich branż i nie inaczej jest w przypadku reklamy.

W czasach kryzysu marketerzy kierują się do sieci

Z danych zebranych z konferencji eMetrics Marketing Optimization Summit wynika, że budżety ponad 54 procent marketerów z całego świata zostały obcięte na skutek recesji, a tylko nieco ponad 6 procent ma więcej pieniędzy na reklamę.

W tak trudnych czasach coraz więcej marketerów zaczyna korzystać z reklamy w internecie. Ponad 90 procent badanych stwierdziło, że zwiększy lub utrzyma na tym samym poziomie swoje wydatki na reklamę w poczcie e-mail, a ponad 83 procent powiedziało to samo o płatnych reklamach w internetowych wyszukiwarkach.

Również inne badania pokazują, że marketerzy coraz częściej kierują się do internetu. Przykładowo z przeprowadzonego w ubiegłym roku badania przez firmę McKinsey & Company wynika, że 55 procent marketerów planuje obciąć wydatki na media tradycyjne i przenieść je na aktywność online.

Laura Desmond z grupy Starcom MediaVest prognozuje nawet, że branża reklamowa zmierza w kierunku "świata 50%-50%", gdzie połowa wydatków będzie przeznaczana na kampanie internetowe.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W czasach kryzysu marketerzy kierują się do sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl