PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
You can’t manage what you don’t measure, czyli jak nowe narzędzia zmieniają performance marketing
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)
Do Google i Facebooka trafia 20 proc. reklam, Time Warner przed Yahoo i Verizonem, Axel Springer przed Twitterem (TOP30)
Do Google i Facebooka trafia 20 proc. reklam, Time Warner przed Yahoo i Verizonem, Axel Springer przed Twitterem (TOP30)
Wysoka widoczność reklam w serwisach VOD
JP Morgan chwalony za ograniczenie reklam do 4 tys. serwisów. „Targetowanie ważniejsze od skali”
JP Morgan chwalony za ograniczenie reklam do 4 tys. serwisów. „Targetowanie ważniejsze od skali”
Omnicom wprowadza system dobierający odpowiednie filmy na YouTube do reklam marek
„Krytyka Polityczna” promuje się spotem z Jezusem w roli głównej (wideo)
Marketerzy i wydawcy wzywają do rezygnacji z irytujących formatów reklam internetowych
YouTube ograniczy reklamy przy treściach wspierających terroryzm i dyskryminację
Banki z reklamami wideo online najczęściej na FB, YT i WP
Banki z reklamami wideo online najczęściej na FB, YT i WP
Adexon z nową mapą polskiego rynku reklamy internetowej. „Największe zmiany wśród wydawców”
Forsal.pl odcina dostęp do treści użytkownikom adblocków
Instagram wprowadza reklamy w sekcji Stories. „To odpowiedź na oczekiwania rynku”
Blokowanie treści przez Onet w walce z adblockami to zrozumiała decyzja, internautów trzeba edukować
Reklamy wideo w polskim internecie najczęściej oglądane na Facebooku i YouTube, Netflix najbardziej promowany
Cloud Technologies za 320 mln zł przejmuje agencję Imagine The Future
Onet zachęca internautów do wyłączenia adblocka, pokazując tylko początek strony głównej
Onet zachęca internautów do wyłączenia adblocka, pokazując tylko początek strony głównej
W 2017 roku użytkownicy i reklamodawcy wydadzą 166 mld dolarów na aplikacje mobilne
Rubicon Project testuje opcję Awesome do personalizowania reklam. „To nie zmniejszy skali adblocków”
Martin Sorrell: w 2017 roku Facebook może być naszym drugim największym partnerem
W 2017 r. polska reklama zyska 2,7 proc., coraz niższe wzrosty w telewizji, internet o 12 proc. w górę
Programmatic jest atrakcyjny dla reklamodawców i wydawców, sięgnie daleko poza internet (opinie)
Wydawcy apelują ws. Dyrektywy o ePrywatności: to ograniczy reklamy internetowe, więc treści staną się płatne
Przyjaźń chrześcijańskiego księdza i muzułmańskiego duchownego w świątecznej reklamie Amazona (wideo)
Polscy internauci reklamy oglądają głównie na komputerach, na smartfonach częściej niż na tabletach
Trzy spersonalizowane produkty w ofercie Media Impact
TVN Media wprowadza spoty 360 stopni na Player.pl
Zenith wykorzystuje uczenie maszynowe w planowaniu mediów
Wzrosty reklamowe w mobile’u i social media stałym trendem, branża przespała wideo (opinie)
1,71 mld zł na reklamy w polskim internecie. Najmocniej w górę social media i mobile
„Financial Times” odcinając dostęp do swojego serwisu skłonił internautów do wyłączenia adblocków. Eksperci: to słuszna droga
Polacy najbardziej na świecie niechętni reklamom online