PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Programmatic jest atrakcyjny dla reklamodawców i wydawców, sięgnie daleko poza internet (opinie)
Wydawcy apelują ws. Dyrektywy o ePrywatności: to ograniczy reklamy internetowe, więc treści staną się płatne
Przyjaźń chrześcijańskiego księdza i muzułmańskiego duchownego w świątecznej reklamie Amazona (wideo)
Polscy internauci reklamy oglądają głównie na komputerach, na smartfonach częściej niż na tabletach
Trzy spersonalizowane produkty w ofercie Media Impact
TVN Media wprowadza spoty 360 stopni na Player.pl
Zenith wykorzystuje uczenie maszynowe w planowaniu mediów
Wzrosty reklamowe w mobile’u i social media stałym trendem, branża przespała wideo (opinie)
1,71 mld zł na reklamy w polskim internecie. Najmocniej w górę social media i mobile
„Financial Times” odcinając dostęp do swojego serwisu skłonił internautów do wyłączenia adblocków. Eksperci: to słuszna droga
Polacy najbardziej na świecie niechętni reklamom online
Polskie firmy w internecie: 80 proc. ma własną stronę, ale tylko 34 proc. inwestuje w reklamy
Online Advertising Network uruchomiła sieć reklamy wideo Video.ad
Gemius zgłosił swoje badanie reklamy internetowej do opatentowania w USA
Marta Sułkiewicz: jak naprawdę oglądamy reklamy wideo na Facebooku?
Mediafarm odpowiada za sprzedaż reklam w serwisach Gry-OnLine.pl
Globalny rynek reklamy mobilnej wart 37 mld euro, motorem wzrostu display (analiza)
Dentsu tłumaczy się z zawyżonych stawek w rozliczeniach z reklamodawcami
Włodzimierz Schmidt: sprzedawanie reklam przez Adblock Plus to nieczysta gra rynkowa
Google z wydawcami i marketerami zapowiada dbanie o wysoki standard reklam
W Polsce reklama internetowa za cztery lata wyprzedzi telewizyjną, najszybciej rośnie wideo i mobile
Marketerzy coraz większą część budżetów reklamowych wydają w kanałach cyfrowych
Nielsen wprowadza pomiar oglądalności internetowych kampanii reklamowych, do końca br. w 25 krajach
Na Twitterze maleje reklamowy wskaźnik - zyskują Facebook, Instagram i LinkedIn
7,6 mln polskich internautów korzysta z adblockerów, większość zrezygnowałaby z nich przy mniej agresywnych reklamach
Litewscy dziennikarze apelami zachęcili internautów do rezygnacji z adblockerów
Tomasz Lis nie musiał odwiedzać serwisów randkowych, żeby zobaczyć reklamę chatów z Ukrainkami (opinie)
Żarty z Tomasza Lisa po skrytykowaniu targetowanej reklamy serwisu randkowego na Niezalezna.pl
Adblock Plus walczy z Facebookiem na blokowanie reklam. „To będzie zabawa w kotka i myszkę bez końca”
W reklamie mobilnej najskuteczniejsze duże formaty i wiele produktów na jednym banerze
W USA blokowanie reklam traci na popularności, bo wydawcy użytkownikom adbocków zamykają dostęp do treści
Najpopularniejszy youtuber na świecie PewDiePie z ponad 8 mln dolarów zysku w ub.r.