Mediafarm odpowiada za sprzedaż reklam w serwisach Gry-OnLine.pl

Od początku października jedyną reklamową siecią wideo współpracującą z serwisami należącymi do firmy Gry-OnLine jest Mediafarm.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Sieć Mediafarm zajmie się sprzedażą i realizacją kampanii w serwisach gry-online.pl oraz tvgry.pl w modelach rezerwacyjnym i programmatic, wydawca zaś nadal samodzielnie będzie oferować kampanie dedykowane.

Zdaniem Michała Bobrowskiego, członka zarządu Gry-Online, współpraca z Mediafarm to optymalne rozwiązanie dla realizacji celów spółki w obszarze reklamy wideo. - Dzięki temu możemy skupić pełnię uwagi naszego wewnętrznego działu sprzedaży na klientach pośrednio i bezpośrednio związanych z branżą gier wideo, w której funkcjonujemy od ponad 16 lat - uzasadnia Bobrowski.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"