W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu

E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics).

Materiał Partnera
Materiał Partnera
Udostępnij artykuł:
W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc.  użytkowników w kwietniu

Należąca do Ringier Axel Springer Polska platforma notuje znaczące wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych powiązanych z pandemią koronawirusa. Aby ułatwić użytkownikom poruszanie się po serwisie, na głównej stronie Skąpiec.pl powstały specjalne sekcje, w których znajdują się produkty z kategorii bezpośrednio związanych z trwającą kwarantanną, m.in. Walcz z wirusami, Domowy trening czy Praca z domu. Największą popularnością w marcu cieszył się również asortyment związany z ochroną zdrowia oraz produkty RTV/AGD wspomagające organizację pracy w warunkach domowych.

W marcu o 62 proc. wzrosło zainteresowanie użytkowników Skąpiec.pl kategorią „Laptopy", a o 160 proc. kategorią „Drukarki". Artykuły takie jak termometry lekarskie i środki dezynfekcji odnotowały rekordowe wzrosty wyszukiwań o odpowiednio 3 tys. i 13 tys. proc. Wzrosło też zapotrzebowanie na mniej oczywisty asortyment, taki jak wypiekacze do chleba (wzrost o 1,7 tys. proc.) czy maszynki do strzyżenia (wzrost o blisko 450 proc.). Co istotne, użytkownicy przejawiają realne intencje zakupowe, czego odzwierciedleniem jest wzrost konwersji w serwisie Skąpiec.pl.

- E-commerce to jedna z nielicznych branż rosnących w trakcie pandemii.  Zwiększają się nie tylko obroty e-sklepów, ale także ich liczba. To powoduje, że użytkownikom jeszcze trudniej nawigować w morzu produktów. Chcemy im pomóc odnaleźć się w nowych realiach, poprzez dostarczanie najbardziej wiarygodnych a jednocześnie atrakcyjnych cenowo ofert - mówi Tomasz Świta, Business Owner Skąpiec.pl.

Skąpiec.pl, jako pierwsza porównywarka cen w Polsce, nawiązał też współpracę z InPost.  Przy ofertach poszczególnych dostawców pojawiły się oznaczenia, które pozwalają na sprawne odnalezienie sklepów internetowych oferujących bezkontaktową dostawę do paczkomatów.

- Zależy nam, żeby nasz serwis pomagał w wyborze nie tylko najdogodniejszej oferty cenowej, ale również dostarczał przydatnych informacji dotyczących bezpieczeństwa zakupów – dodaje Tomasz Świta.

Serwis Skąpiec.pl, należący do Ringier Axel Springer Polska, to druga co do wielkości porównywarka cen w Polsce, którą miesięcznie odwiedza 3 mln użytkowników (Gemius/PBI, marzec 2020 r.). Serwis jest obecny na polskim rynku od ponad 16 lat. To również rzetelny i codziennie aktualizowany przegląd ofert. Skąpiec.pl to 6 milionów produktów, zintegrowanych z ponad 13 tysiącami e-sklepów.  Od 2019 roku Skapiec.pl stanowi również część kompleksowego rozwiązania dla e-biznesu – Moneteasy. Rok od pojawienia się platformy na rynku, Moneteasy (www.moneteasy.pl) nawiązała partnerstwa z ponad 500 nowymi sklepami internetowymi i odnotowała 30-proc. wzrost przekierowań.

Materiał Partnera
Autor artykułu:
Materiał Partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK