Kanały MTV z tęczowymi logotypami, ale nie w USA

Kanał MTV Polska nadaje z tęczowym logotypem z powodu miesiąca dumy środowisk LGBQT+. Tęczę można też zobaczyć podczas wybranych programów MTV Hits czy Club MTV w Europie. W przeciwieństwie do poprzednich lat na razie na podobny ruch nie zdecydowano się w Stanach Zjednoczonych rządzonych przez Donalda Trumpa.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Kanały MTV z tęczowymi logotypami, ale nie w USA
Kanał MTV Polska

Kanały Paramount Global od lat w czerwcu zmieniają logo na tęczowe. Towarzyszy temu emisja specjalnych programów, które mogą przypaść do gustu gejom, lesbijkom, osobom transseksualnym czy wsparcie dla Parady Równości. W 2021 roku MTV zdecydowało się nieco zmodyfikować „tęczę”, aby odzwierciedlała więcej grup wchodzących w skład społeczności LGBTQ+.

grafika
grafika

Tęczowe logo ma w tym roku kanał MTV Polska i jego odpowiedniki m.in. z Niemiec, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Ameryki Łacińskiej. Na tęczę można również natrafić w przypadku MTV Hits czy Club MTV. Na podczas programu „50 Pride Anthems!” z największymi hitami dla środowisk LGBTQ+.

grafika

Zmiany w USA przez prezydenturę Donalda Trumpa?

Niedawno „Business Insider” informował, że firmy ze Stanów Zjednoczonych wycofują się lub ograniczają wsparcie dla „Miesiąca Dumy” z powodu obaw przed odwetem administracji Donalda Trumpa. Agencje federalne zagroziły bowiem szeregiem kontroli firmom, które prowadzą programy różnorodności i równości.

Choć w poprzednich latach amerykańskie wersje MTV czy kanały MTV2, Comedy Central, VH-1 miały tęczowe logotypy wcześniej niż europejskie, to w tym roku wciąż (6 czerwca) ich nie wdrożyły. W „Miesiącu Dumy” nadają z takimi samymi logotypami, jak w pozostałej części roku.

grafika
grafika
grafika

Amerykańskie kanały Paramount Global w czerwcu 2025 roku

grafika
grafika
grafika
grafika

Amerykańskie kanały Paramount Global w poprzednich latach

Jeszcze kilka lat temu warszawską Paradę Równości wspierały takie firmy jak Google, Microsoft, Paramount Global. Tegorocznymi partnerami wydarzenia zaplanowanego na 14 czerwca, są głównie europejskie firmy: Canal+, BNP Paribas, Accor, got2b. Na wsparcie imprezy zdecydowała się jedna marka z USA - odzieżowy Levi Strauss.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu