W informacjach i publicystyce Onet przed WP.pl, a TVN24.pl i Wyborcza.pl przed Interią i Gazeta.pl (TOP10)

W kategorii informacji i publicystyki najwięcej użytkowników ma Onet, a najwięcej odsłon - WP.pl. Na kolejnych pozycjach są TVN24.pl i Wyborcza.pl, wyprzedzające m.in. Fakt.pl, Interię, SE.pl i Gazeta.pl W zeszłym tygodniu czołowe serwisy miały dużo wyższą odwiedzalność niż w lutym, ale niższą niż połowie marca, zaraz po pojawieniu się w Polsce epidemii koronawirusa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
W informacjach i publicystyce Onet przed WP.pl, a TVN24.pl i Wyborcza.pl przed Interią i Gazeta.pl (TOP10)

W zeszłym tygodniu, od 30 marca do 5 kwietnia, Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) w kategorii informacji i publicystyki - z uwzględnieniem treści regionalnych i o pogodzie - odwiedziło 7,56 mln internautów, wykonując 92,82 mln odsłon. Natomiast WP.pl zanotowała 6,58 mln użytkowników i 110,79 mln odsłon.

Strony TVN24.pl z tego obszaru miały 5,64 mln odwiedzających i 69,75 mln odsłon, a Wyborcza.pl (Agora) - 5,19 mln użytkowników i 35,86 mln odsłon. W zestawieniu są też sekcje informacyjno-publicystyczne portali innych dzienników: Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 4,38 mln użytkowników i 25,81 mln odsłon, a SE.pl (Grupa ZPR Media) - 3,82 mln użytkowników i 27,98 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-wp-pl-wyprzedzila-onet-a-gazeta-pl-interie,7170730468386945a ##

Na portalu Naszemiasto.pl (Polska Press Grupa), skupiającym witryny o kilkuset miastach z całego kraju, 5,16 mln internautów wygenerowało 49,02 mln odsłon. Interia.pl w kategorii informacyjno-publicystycznej zanotowała 4,36 mln użytkowników i 53,55 mln odsłon, RMF24.pl - 3,84 mln odwiedzających i 16,83 mln odsłon, a Gazeta.pl (Agora) - 3,33 mln użytkowników i 21,29 mln odsłon.

Na WP.pl przeciętny użytkownik wykonał 16,8 odsłony, a na Onecie, TVN24.pl i Interii - po 12,3.

Niższa odwiedzalność niż tuż po wybuchu epidemii

Dziesięć czołowych witryn w tej kategorii zanotowało w zeszłym tygodniu łącznie 49,89 mln użytkowników (bez uwzględnienia współodwiedzalności) i 503,7 mln odsłon. W porównaniu ze średnią tygodniową z lutego liczba odwiedzających zwiększyła się o 34,5 proc. (wtedy wyniosła 37,09 mln), a liczba odsłon - o 87,2 proc. (z 269,1 mln).

Przy czym jeszcze wyższą odwiedzalność strony informacyjno-publicystyczne osiągnęły w połowie marca, kiedy w związku z pojawieniem się w Polsce epidemii koronawirusa wprowadzono pierwsze ograniczenia, zamykając placówki edukacyjne i kulturalne. Wtedy podaliśmy takie dane bez uwzględnienia treści regionalnych i o pogodzie, ale i w tym węższym obszarze czołowe serwisy miały wyższe wyniki niż w zeszłym tygodniu. Onet.pl zanotował 8,7 mln użytkowników i 105,56 mln odsłon, a WP.pl - 7,2 mln użytkowników i 115,03 mln odsłon.

grafika

Porównując ze średnią tygodniową z lutego, wszystkie serwisy z zestawienia osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności. Onet.pl zyskał 2,1 mln użytkowników i 51,35 mln odsłon (to odpowiednio 38,6 i 123,8 proc. w górę), a WP.pl - 1,46 mln odwiedzających i 61,06 mln odsłon (28,6 i 122,8 proc.).

Na stronach TVN24.pl z tej kategorii liczba internautów zwiększyła się o 1,8 mln (46,7 proc.), a liczba odsłon o 36,31 mln (108,6 proc.), a na Wyborcza.pl - 1,46 mln użytkowników (39,3 proc.) i 15,99 mln odsłon (80,5 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/oblezenie-serwisow-edukacyjnych-wikipedia-na-czele-librus-i-vulcan-przyciagaja-najbardziej-top10,7170724312942209a ##

Procentowo najwięcej zyskało RMF24.pl - 2,08 mln odwiedzających (119 proc.) i 11,35 mln odsłon (207,5 proc.).

Stosunkowo najmniejsze wzrost zanotowały Fakt.pl i Gazeta.pl. Pierwszy serwis zyskał 396,6 tys. użytkowników (9,9 proc.) i 6,71 mln odsłon (35,1 proc.), a drugi - 464,2 tys. odwiedzających (16,2 proc.) i 7,56 mln odsłon (55,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style