TNT od października w Polsce jako Warner TV

23 października kanał filmowo-serialowy TNT zmieni nazwę w Polsce na Warner TV, zyska też nową identyfikację wizualną. To część globalnego rebrandingu stacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
TNT od października w Polsce jako Warner TV

- Polska to dla nas istotny rynek - biorąc pod uwagę, że Warner Bros jest znaną i lubianą marką, jesteśmy przekonani, że Warner TV zaoferuje naszym fanom z tego kraju wyjątkowe doświadczenie, dzięki uznanym i nagradzanym filmom oraz serialom - komentuje Hannes Heyelmann, head of programming w WarnerMedia w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce.

Marka Warner TV zastąpiła już TNT we Francji. Rebranding stopniowo będzie wprowadzany w innych krajach europejskich, ogłoszono go na początku br.

WarnerMedia podkreśla, że nowa nazwa stacji ma nawiązywać do wytwórni filmowej Warner Bros.

Według danych Nielsen Audience Measurement w ub.r. średnia widownia minutowa TNT wynosiła 23 620 osób, co dało 0,36 proc. udziału w rynku oglądalności (0,04 proc. pkt proc. więcej niż w 2019 roku).

grafika

WarnerMedia ma połączyć się z Discovery

Turner Network Television (TNT) w Stanach Zjednoczonych rozpoczął działalność w 1988 roku. W połowie lat 90 marka była znana w Polsce z powodu emisji w sieciach kablowych brytyjskiej wersji stacji Cartoon Network, która w godzinach wieczornych i nocnych emitowała blok TNT Classic Movies.

Kiedy ruszył polski Cartoon Network, to początkowo współdzielił czas z kanałem Turner Classic Movies (TCM). Zmieniło się to w 2007 roku, kiedy w dobie cyfrowej telewizji zaczęły działać dwa całodobowe kanały. Dopiero w 2015 roku na naszym rynku rozpoczął nadawanie TNT, który zastąpił TCM.

Do WarnerMedia oprócz TNT należą takie stacje tv i platformy internetowe jak m.in. HBO, HBO Max, TBS, truTV, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network i Adult Swim.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa