SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Warszawa w BBC World

Fundacja Warsaw Destination Alliance realizuje kolejną kampanięreklamową Warszawy w międzynarodowej stacji BBC World. Od 17września do 11 listopada br. trzydziestosekundowe spotyprzedstawiać będą stolicę Polski jako atrakcyjne miejsceorganizacji spotkań biznesowych.

Warszawa w BBC World

Partnerami przedsięwzięcia są Polskie Linie Lotnicze LOT orazfirma redNet Property Group, organizator ŚrodkowoeuropejskichTargów Nieruchomości i Inwestycji CEPIF.

Kampania reklamowa "Otwórz oczy na Warszawę", rozpocznie się 17września i potrwa osiem tygodni, do 11 listopada br. W tym czasiestacja BBC World wyemituje w sumie 280 spotów, prezentowanych pięćrazy dziennie w najlepszym czasie antenowym.

Adresatami kampanii jest kadra menadżerska wyższego szczebla, aw szczególności osoby zajmujące się organizacją konferencji ikongresów oraz ich uczestnicy. Celem działań jest zwrócenie uwagina Warszawę - atrakcyjne miejsce dla organizacji spotkańbiznesowych oraz pokazanie, że stolica Polski może być ciekawąalternatywą wobec innych europejskich miast. Jesienna odsłonaWarszawy w BBC World jest już szóstą międzynarodową kampaniąreklamową realizowaną przez Fundację Warsaw DestinationAlliance.

Zdaniem Alexa Kloszewskiego, Prezesa Warsaw Destination Alliance- jesienna kampania promocyjna Warszawy realizowana przez WDA oraz partnerów LOT i redNet umocni wizerunek miasta jako atrakcyjnejdestynacji, którą warto odwiedzić w celach biznesowych iturystycznych. Jesteśmy dumni, ze tak prężne firmy branżylotniczej i nieruchomości jak LOT i redNet, świadome znaczeniawizerunku destynacji w działaniach biznesowych, współpracują znasza fundacją przy promocji Warszawy za granicą. Zwiększenierozpoznawalności miasta wśród widzów BBC World, wśród którychmenadżerowie stanowią 36%, ma bowiem bezpośredni wpływ na wynikifinansowe naszych firm, oraz liczbę turystów którzy odwiedząWarszawie.

W humorystycznym spocie znudzone rutyną konferencyjnychdestynacji szare manekiny spadają z krzeseł na myśl o podróży dofascynującej i tętniącej życiem Warszawy. Wyprodukowany przez BBCWorld spot reklamowy Warszawy, wykorzystany był już w pierwszejodsłonie kampanii "Otwórz oczy na Warszawę". Ponadto, w tym rokuzostał on zgłoszony przez stację do prestiżowego brytyjskiegokonkursu Media & Marketing Awards, w którym znalazł
się w ścisłej czołówce nominowanych w kategorii "Best Contributionto an International Campaign by a Media Owner".

Tegoroczna kampania miasta jest elementem długofalowej strategiipromocji realizowanej przez Warsaw Destination Alliance już odprawie 5 lat. Spoty reklamowe Warszawy emitowane w BBC World wpaździerniku i listopadzie 2006 roku osiągnęły oglądalność napoziomie
9,6 miliona widzów. Według badań przeprowadzonych przez stację 876tysięcy odbiorców kampanii zleconej przez fundację WarsawDestination Alliance to decyzyjni managerowie wyższegoszczebla.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Warszawa w BBC World

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl