Warszawa w BBC World

Fundacja Warsaw Destination Alliance realizuje kolejną kampanięreklamową Warszawy w międzynarodowej stacji BBC World. Od 17września do 11 listopada br. trzydziestosekundowe spotyprzedstawiać będą stolicę Polski jako atrakcyjne miejsceorganizacji spotkań biznesowych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Partnerami przedsięwzięcia są Polskie Linie Lotnicze LOT orazfirma redNet Property Group, organizator ŚrodkowoeuropejskichTargów Nieruchomości i Inwestycji CEPIF.

Kampania reklamowa "Otwórz oczy na Warszawę", rozpocznie się 17września i potrwa osiem tygodni, do 11 listopada br. W tym czasiestacja BBC World wyemituje w sumie 280 spotów, prezentowanych pięćrazy dziennie w najlepszym czasie antenowym.

Adresatami kampanii jest kadra menadżerska wyższego szczebla, aw szczególności osoby zajmujące się organizacją konferencji ikongresów oraz ich uczestnicy. Celem działań jest zwrócenie uwagina Warszawę - atrakcyjne miejsce dla organizacji spotkańbiznesowych oraz pokazanie, że stolica Polski może być ciekawąalternatywą wobec innych europejskich miast. Jesienna odsłonaWarszawy w BBC World jest już szóstą międzynarodową kampaniąreklamową realizowaną przez Fundację Warsaw DestinationAlliance.

Zdaniem Alexa Kloszewskiego, Prezesa Warsaw Destination Alliance- jesienna kampania promocyjna Warszawy realizowana przez WDA oraz partnerów LOT i redNet umocni wizerunek miasta jako atrakcyjnejdestynacji, którą warto odwiedzić w celach biznesowych iturystycznych. Jesteśmy dumni, ze tak prężne firmy branżylotniczej i nieruchomości jak LOT i redNet, świadome znaczeniawizerunku destynacji w działaniach biznesowych, współpracują znasza fundacją przy promocji Warszawy za granicą. Zwiększenierozpoznawalności miasta wśród widzów BBC World, wśród którychmenadżerowie stanowią 36%, ma bowiem bezpośredni wpływ na wynikifinansowe naszych firm, oraz liczbę turystów którzy odwiedząWarszawie.

W humorystycznym spocie znudzone rutyną konferencyjnychdestynacji szare manekiny spadają z krzeseł na myśl o podróży dofascynującej i tętniącej życiem Warszawy. Wyprodukowany przez BBCWorld spot reklamowy Warszawy, wykorzystany był już w pierwszejodsłonie kampanii "Otwórz oczy na Warszawę". Ponadto, w tym rokuzostał on zgłoszony przez stację do prestiżowego brytyjskiegokonkursu Media & Marketing Awards, w którym znalazłsię w ścisłej czołówce nominowanych w kategorii "Best Contributionto an International Campaign by a Media Owner".

Tegoroczna kampania miasta jest elementem długofalowej strategiipromocji realizowanej przez Warsaw Destination Alliance już odprawie 5 lat. Spoty reklamowe Warszawy emitowane w BBC World wpaździerniku i listopadzie 2006 roku osiągnęły oglądalność napoziomie9,6 miliona widzów. Według badań przeprowadzonych przez stację 876tysięcy odbiorców kampanii zleconej przez fundację WarsawDestination Alliance to decyzyjni managerowie wyższegoszczebla.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?