Pięć agencji w przetargu reklamowym Wawelu

Firma Wawel, producent słodyczy pracuje nad nową strategią marki. Firma zaprosiła do organizowanego w związku z tym przetargu pięć agencji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Biuro prasowe Wawelu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekazało, że firma jest obecnie w trakcie prac nad wypracowaniem nowej strategii marki. Najbliższym etapem tych działań ma być stworzenie platformy komunikacyjnej, która uwzględni obecny oraz przyszły, docelowy charakter naszej komunikacji.Zadaniem agencji zaproszonych do przetargu jest opracowanie koncepcji kreatywnej dla kampanii reklamowej marki Wawel w telewizji i digitalu – m.in. stworzenie koncepcji i scenariusza spotu oraz KV kampanii.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marki-na-przelomie-dekad-wawel-sa_1 ##

Do udziału w przetargu zaproszono 5 agencji. Wawel nie podaje jednak ich nazw. Zapowiada, że zwycięską agencję wybierze przed końcem wakacji.

Wawel współpracuje z kilkoma agencjami reklamowymi. Ostatnio do kampanii marki Fresh&Fruity wybrano agencję Grupa Trzy. Rozpoczętą na początku lipca kampanię marki Tofflairs realizowały natomiast agencje Creativa, Fortuna PS i Trzask.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"