Weekendowe wydanie „Dziennika Gazety Prawnej” w nowej odsłonie

Od dzisiaj zmienia się forma weekendowego wydania „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Przestanie istnieć 12-stronicowy „Magazyn”, a w jego miejsce o 12 stron zwiększy się liczba białych stron.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

W ramach realizowanych zmian artykuły newsowe ze stron białych przeniesione zostaną na strony żółte i będą dotyczyły tylko tematyki prawnej. Na stronach białych znajdą się treści magazynowe: m.in. pogłębione teksty o tematyce społecznej i gospodarczej, wywiady, jednocześnie będzie mniej polityki.

Zmiany nie będą miały wpływu na objętość gazety (teraz wydawanych będzie 16 stron żółtych i 28 stron białych). Do tej pory w piątki dziennik ukazywał się w identycznej objętości, jednak inaczej podzielonej: 16 stron żółtych, 16 stron białych oraz 12 stron „Magazynu”.

- Robimy zmianę jakościową dla czytelników - takie były ich oczekiwania w badaniach: chcą innych tekstów na weekend. Magazyn był zawsze bardzo wysoko oceniany przez czytelników, dlatego redakcja zdecydowała się na jego rozszerzenie - powiedziała nam Agata Broda, dyrektor ds. PR w Grupie INFOR.

Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Gazety Prawnej” w październiku ub.r. wyniosła 52 795 egz. przy średnim jednorazowym nakładzie 81 354 egz. W analogicznym okresie 2011 roku sprzedaż dziennika wynosiła 63 845 egzemplarzy (więcej na ten temat).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]