Whiskas Potrawka promowana w digitalu i telewizji

Whiskas Potrawka to nowa karma w portfolio koncernu Mars. Kampanię wprowadzającą produkt na rynek przygotowała agencja BBDO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wprowadzanie produktu rozpoczęło się w połowie lipca, obejmuje spot telewizyjny oraz aktywności w kanałach digital - Facebooku, YouTube oraz Instagramie. Kampania potrwa do 30 sierpnia.

Za kreację kampanii digital oraz adaptację spotu TV odpowiada agencja BBDO Warszawa. Digitalowa część kampanii będzie adaptowana także na inne rynki europejskie, w ramach sieciowej współpracy BBDO i Mars – właściciela marki Whiskas. Wsparcia merytorycznego udzielił Facebook’s Creative Shop.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych