SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wiadomości Handlowe” płatnym dwumiesięcznikiem, nakład spadł do 10 tysięcy egzemplarzy

„Wiadomości Handlowe" (Wydawnictwo Gospodarcze) przestają ukazywać się jako miesięcznik i będą wychodziły w cyklu dwumiesięcznym - informuje redakcja periodyku. Magazyn nie będzie też już bezpłatny - kosztuje 19,90 zł.

Zmiana jest podyktowana jest z jednej strony wzrastającymi kosztami papieru, druku i dystrybucji, z drugiej – przekształceniami, jakie dotykają rynek handlu FMCG. Pismo było dotąd miesięcznikiem (ukazywało się 10 - 11 numerów w roku) dedykowanym sektorowi MŚP, w tym głównie niezależnym detalistom. Jednak od bieżącego numeru jest pismo zmienia charakter i jest magazynem biznesowym, skierowanym do profesjonalistów branży retail i FMCG: menedżerów wysokiego i średniego szczebla.

Zarówno w elektronicznej, jak i papierowej wersji magazyn ukazywać się będzie co dwa miesiące - informuje redakcja. Spada też nakład: z 70 tys. egzemplarzy do 10 tys. Kluczowi odbiorcy nadal będą otrzymywali pismo za darmo, pozostali klienci będą musieli za nie zapłacić 19,90 zł.

Z założenia "Wiadomości Handlowe" mają być teraz bliżej przedsiębiorców i menedżerów, reprezentujących nie tylko duże korporacje, ale także właścicieli małych i średniej wielkości sieci detalicznych, lokalnych producentów, dostawców technologii i usług czy start-upów. Redakcja zapewnia, że chce pokazywać sukcesy przedsiębiorców, ich pomysły na biznes i wizje rozwoju na przyszłość.

W 2020 roku przychody Wydawnictwa Gospodarczego, publikującego m.in. „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”, zmalały o 23,4 proc. do 8,89 mln zł, a strata netto powiększyła się z 535,1 tys. zł do 2,15 mln zł.

 

Dołącz do dyskusji: „Wiadomości Handlowe” płatnym dwumiesięcznikiem, nakład spadł do 10 tysięcy egzemplarzy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
New User
Świeży powiew w prasie branżowej, brawo!
odpowiedź