'Wielki poker' obniża oglądalność TVP2

Nowy teleturniej telewizyjnej Dwójki nie jest hitem. Trzy pierwsze odcinki programu obejrzało średnio 2,13 mln widzów, dając stacji 13,78% udziału w rynku.

ks-AGB Nielsen Media Research
ks-AGB Nielsen Media Research
Udostępnij artykuł:

TVP2 w trakcie emisji „Wielkiego pokera” pod względem udziałów jest za Polsatem (23,35%), TVP1 (22,31%) i TVN (21,08%). W ubiegłym roku pasmo zajmowane przez format śledziło 3,12 mln widzów, dając stacji 19,96% udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Wszyscy 4+DataAMRAMR %SHR %30-03-200721047815,85%14,60%23-03-200718848555,24%11,86%16-03-200723917996,65%15,00%średnia 200721256715,91%13,78%średnia 200631209118,68%19,96%

  Wszyscy 4+SHR %AMRPolsat23,35%3599059TVP122,31%3447915TVN21,08%3251749Wielki poker- TVP213,78%2118485

W grupie 16-49 teleturniej śledzi 709 tysięcy widzów, co daje kanałowi 12,98% udziału w grupie.

16-49DataAMRAMR %SHR %30-03-20076951753,67%11,87%23-03-20075235672,77%7,72%16-03-20079123604,82%12,98%średnia7092253,75%12,98%

Teleturniej chętniej oglądają kobiety niż mężczyźni ( 58,62% do 41,38%). Dominują widzowie starsi powyżej 60 roku życia, żyjący na wsi i w małych miastach. Format wybierają głównie osoby z wykształceniem podstawowym (55,35%) i średnim (29,22%).

ADH %PłećMężczyźni41,38%Kobiety58,62%Wiek4 - 9 1,85%10 - 153,37%16 - 192,38%20 - 242,59%25 - 294,04%30 - 345,88%35 - 393,12%40 - 446,76%45 - 498,36%50 - 549,22%55 - 5910,53%60+41,89%Wlk. miastaWieś42,24%< 50 tys.23,20%50-100 tys.10,57%100-200 tys.8,70%> 200 tys.15,29%ZawódTop management6,43%Pracownicy szczebla średniego6,15%Pracownicy fizyczni i rolnicy17,57%Emeryci53,23%Inne16,62%WykształceniePodstawowe55,35%Średnie29,22%Wyższe10,21%Inne5,22%

ks-AGB Nielsen Media Research
Autor artykułu:
ks-AGB Nielsen Media Research
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu