'Wielki poker' obniża oglądalność TVP2

Nowy teleturniej telewizyjnej Dwójki nie jest hitem. Trzy pierwsze odcinki programu obejrzało średnio 2,13 mln widzów, dając stacji 13,78% udziału w rynku.

ks-AGB Nielsen Media Research
ks-AGB Nielsen Media Research
Udostępnij artykuł:

TVP2 w trakcie emisji „Wielkiego pokera” pod względem udziałów jest za Polsatem (23,35%), TVP1 (22,31%) i TVN (21,08%). W ubiegłym roku pasmo zajmowane przez format śledziło 3,12 mln widzów, dając stacji 19,96% udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Wszyscy 4+DataAMRAMR %SHR %30-03-200721047815,85%14,60%23-03-200718848555,24%11,86%16-03-200723917996,65%15,00%średnia 200721256715,91%13,78%średnia 200631209118,68%19,96%

  Wszyscy 4+SHR %AMRPolsat23,35%3599059TVP122,31%3447915TVN21,08%3251749Wielki poker- TVP213,78%2118485

W grupie 16-49 teleturniej śledzi 709 tysięcy widzów, co daje kanałowi 12,98% udziału w grupie.

16-49DataAMRAMR %SHR %30-03-20076951753,67%11,87%23-03-20075235672,77%7,72%16-03-20079123604,82%12,98%średnia7092253,75%12,98%

Teleturniej chętniej oglądają kobiety niż mężczyźni ( 58,62% do 41,38%). Dominują widzowie starsi powyżej 60 roku życia, żyjący na wsi i w małych miastach. Format wybierają głównie osoby z wykształceniem podstawowym (55,35%) i średnim (29,22%).

ADH %PłećMężczyźni41,38%Kobiety58,62%Wiek4 - 9 1,85%10 - 153,37%16 - 192,38%20 - 242,59%25 - 294,04%30 - 345,88%35 - 393,12%40 - 446,76%45 - 498,36%50 - 549,22%55 - 5910,53%60+41,89%Wlk. miastaWieś42,24%< 50 tys.23,20%50-100 tys.10,57%100-200 tys.8,70%> 200 tys.15,29%ZawódTop management6,43%Pracownicy szczebla średniego6,15%Pracownicy fizyczni i rolnicy17,57%Emeryci53,23%Inne16,62%WykształceniePodstawowe55,35%Średnie29,22%Wyższe10,21%Inne5,22%

ks-AGB Nielsen Media Research
Autor artykułu:
ks-AGB Nielsen Media Research
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa