Wirtualna Polska porozumiała się z firmami e-mail marketingowymi, będą płacić za dodatkowe usługi

Wirtualna Polska w ramach swojego programu Nadawca Premium zacieśnia współpracę z nadawcami masowych e-maili reklamowych. Celem jest lepsza ochrona użytkowników przed taką korespondencją i przeciwdziałanie nieuprawnionemu korzystaniu z baz mailingowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wirtualna Polska porozumiała się z firmami e-mail marketingowymi, będą płacić za dodatkowe usługi

- Wprowadzenie programu Nadawca Premium poprzedziły, rozpoczęte wiosną ubiegłego roku, konsultacje z firmami wysyłającymi wiadomości na dużą skalę. Nowe zasady pozwolą nam nie tylko lepiej chronić użytkowników przed nadużywaniem zgód na otrzymywanie maili, ale też, dzięki wprowadzeniu niewielkich opłat dla nadawców masowej korespondencji za świadczenie im usług dodatkowych, rozwijać infrastrukturę pocztową, również na potrzeby współpracy z tymi kontrahentami, którzy przystąpili do programu - opisuje Jerzy Dąbrówka, dyrektor działu poczty w Grupie Wirtualna Polska.

Nowa opcja nie jest obowiązkowa dla nadawców masowych e-maili reklamowych.

- Bardzo się cieszymy z pozytywnego odbioru programu Nadawca Premium przez firmy wysyłające masową korespondencje. Oznacza to, że nasza inicjatywa była potrzebna - podkreśla Jerzy Dąbrówka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]