Wojciech Jagielski w „Tygodniku Powszechnym”. „Tu mogę uprawiać styl dziennikarstwa, który najbardziej mi odpowiada”

Reporter i pisarz Wojciech Jagielski dołączył na stałe do zespołu redakcyjnego „Tygodnika Powszechnego”. Przez ostatnie pięć lat pracował w Polskiej Agencji Prasowej, a wcześniej w „Gazecie Wyborczej”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wojciech Jagielski od kilku lat współpracował już z „Tygodnikiem Powszechnym”. Obecnie jako stały dziennikarz pisma będzie do niego pisał duże materiały reporterskie oraz krótsze komentarze (głownie o tematyce międzynarodowej), m.in. w autorskim cyklu „Strona świata”, z którego kolejne teksty będą ukazywały się co piątek w serwisie TygodnikPowszechny.pl.

- Uznałem, że tu mogę uprawiać ten styl dziennikarstwa, który najbardziej mi odpowiada. Miałem dotąd szczęście pracować w redakcjach, które gwarantowały mi niezależność, i które najbardziej szanowałem - uzasadnił Jagielski w wypowiedzi dla „Tygodnika Powszechnego”.

Wojciech Jagielski przez ostatnie pięć lat oraz w latach 1986-1991 był związany z Polską Agencją Prasową, natomiast w latach 1991-2012 pracował w „Gazecie Wyborczej”. Przygotowywał dla niej reportaże z różnych stron świata ogarniętych wojną, m.in. z Afganistanu, Afryki, Czeczeni, Gruzji i Bośni.

Napisał też kilka książek reportażowych, m.in. „Nocni wędrowcy”, „Modlitwa o deszcz”, „Wypalanie traw”, „Trębacz z Tembisy. Droga do Mandeli” i „Wszystkie wojny Lary”. W 2014 roku został uhonorowany Krzyżem Kawalerskim Odrodzenia Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"