„Wycieczkowiec” zastąpił "Hotel Paradise". Ile osób ogląda nowy serial TVN7?

Średnio 268 tys. widzów ogląda nowy serial „Wycieczkowiec” w TVN7 – wynika z danych Nielsena. Paradokument zastąpił w wieczornym paśmie stacji reality-show „Hotel Paradise”.

KML
KML
Udostępnij artykuł:
„Wycieczkowiec” zastąpił "Hotel Paradise". Ile osób ogląda nowy serial TVN7?
"Wycieczkowiec"

Serial paradokumentalny „Wycieczkowiec” zadebiutował na antenie TVN7 4 listopada. Nowa produkcja jest emitowana od poniedziałku do piątku o godz. 20.00, w paśmie, w którym wcześniej nadawano dziewiątą edycję reality-show „Hotel Paradise”. 

Po ośmiu odcinkach serial „Wycieczkowiec” śledzi średnio 268 tys. widzów, co daje stacji TVN7 udział w telewizyjnym rynku na poziomie 2,15 proc. w gronie wszystkich widzów i 2,77 proc. w grupach komercyjnych 16-49 i 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Jak dotąd największym zainteresowaniem widzów cieszył się czwarty odcinek „Wycieczkowca” z 7 listopada, który obejrzało 320 tys. odbiorców. Dzień później serial obejrzało o 100 tys. widzów mniej i był to epizod z najniższą oglądalnością.  

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez TVN 7 (@tvn.7)

 

„Wycieczkowiec” to jedna z jesiennych nowości TVN7. Akcja paradokumentalnego serialu rozgrywa się na pokładzie luksusowego promu, a każdy odcinek przedstawia oddzielną historię - pełną napięcia, tajemnic i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Punktem odniesienia dla wszystkich wydarzeń jest stała załoga – pracownicy statku, którzy wspierają bohaterów w rozwiązywaniu ich problemów. Producentem formatu jest firma Constantin Entertainment Polska.

KML
Autor artykułu:
KML
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały