Wyszukiwarka Bing zmienia nazwę i logo. Chce lepiej kojarzyć się użytkownikom

Microsoft zapowiedział, że należąca do niego internetowa wyszukiwarka Bing zmienia nazwę na Microsoft Bing. Platforma ma także nowe logo. Producent wyjaśnia, że zmiana identyfikacji wizerunkowej pozwoli użytkownikom łatwiej identyfikować Bing z Microsoftem.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Wyszukiwarka Bing zmienia nazwę i logo. Chce lepiej kojarzyć się użytkownikom

Obecnie na rynku wyszukiwarek internetowych dominującą pozycję ma platforma prowadzona przez Google. Według danych Statcounter z maja 2020 r. wyszukiwarka Google miała 67,14 proc. udziałów w globalnym rynku, na kolejnych miejscach znalazły się Bing (14,63 proc.) oraz chińska Baidu.

Bing: Nowa nazwa i logo

Teraz Microsoft będący właścicielem wyszukiwarki Bing poinformował na swoim blogu o zmianach w identyfikacji wizerunkowej tej platformy.

Producent zapowiada, że wyszukiwarka ma obecnie nazwę Microsoft Bing, otrzymała także odświeżone logo w nowym kształcie i kolorystyce.

grafika

Microsoft nie wyjaśnia szeroko decyzji o rebrandingu Bing, zaznacza jedynie że jest ona spowodowana chęcią lepszego niż dotąd uświadomienia internautom, iż marka wyszukiwarki jest bezpośrednio związana z koncernem.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]