SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,32 mln Polaków obejrzało wywiad Oprah Winfrey z Meghan i Harrym, TVN24 wyprzedził Polsat i TVN

Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN24 wywiad Oprah Winfrey z księciem Harrym i księżną Meghan oglądało średnio 1,34 mln widzów. Stacja była wtedy wiceliderem rynku, wyprzedzając m.in. Polsat i TVN - pokazują dane udostępnione portalowi Wirtualnemedia.pl. W niedzielę premierę rozmowy w CBS śledziło 17,1 mln osób.

Księżna Meghan Markle w czasie rozmowy z Oprah WinfreyArticle

W poniedziałek, 8 marca br. o godz. 20.30 TVN24 wyemitował wywiad Oprah Winfrey z księciem Harrym i księżną Meghan. Średnia widownia trwającej niemal 1,5 godziny rozmowy wyniosła 1,34 mln osób.

Przełożyło się to na 9,37 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

TVN24 w trakcie nadawania wywiadu, a więc od godz. 20.30 do 21.55, miał 9,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów (4+). Stacja w tym czasie zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza była TVP2 z 20,02 proc. udziału, trzeci - Polsat (8,49 proc.), czwarty - TVN (7,83 proc.), a piąta - Czwórka (6,62 proc. udziału).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był czwarty z 9,25 proc. udziału.

Zaraz po wywiadzie TVN24 pokazał specjalną audycję „Echa wywiadu z Meghan Markle i Księciem Harrym”, w której odbyła się dyskusja z ekspertami. Trwający niemal godzinę program miał średnio 1,03 mln widzów, co dało odpowiednio 9,42 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 7,61 proc. w grupie 16-49.

Również w paśmie nadawania „Echa wywiadu z Meghan Markle i Księciem Harrym” kanał TVN24 był wiceliderem całego rynku w 4+ i zajął czwarte miejsce w 16-49.

Rozmowa z Oprah Winfrey to pierwszy wspólny wywiad pary książęcej Sussex, odkąd w styczniu ubiegłego roku niespodziewanie ogłosili odejście z rodziny królewskiej.

- Zamierzamy wycofać się jako 'wysocy rangą' członkowie rodziny królewskiej i pracować, aby stać się niezależnymi finansowo, jednocześnie nadal w pełni wspierając Jej Królewską Mość. To z waszą zachętą, szczególnie w ciągu ostatnich kilku lat, czujemy się gotowi na tę zmianę - napisali na Instagramie w styczniu ub.r. księżna i książę Sussex.

17,1 mln widzów wywiadu w CBS

Premiera wywiadu odbyła się w CBS w niedzielny wieczór 7 marca o godz. 20.00 czasu amerykańskiego (tuż po popularnym programie „60 Minutes”). Jak wynika z danych Nielsena, audycja zgromadziła 17,1 mln widzów.

Rozmowa w poniedziałek pokazana została również m.in. w Wielkiej Brytanii (na kanale ITV).

Wywiad został wyprodukowany przez Harpo Productions. Producentami wykonawczymi są Terry Wood oraz Tara Montgomery, a współproducentem wykonawczym jest Brian Piotrowicz.

Za dystrybucję międzynarodową audycji odpowiada ViacomCBS Global Distribution Group.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 5,36 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,32 mln Polaków obejrzało wywiad Oprah Winfrey z Meghan i Harrym, TVN24 wyprzedził Polsat i TVN

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
taka_prawda
Widownia z wyższym wykształceniem w dużych miastach w formie...
odpowiedź
User
Interesujace
Wow, czy jest to rekord tej stacji? Chyba że jakaś debata kiedyś mogła przebić ten wynik?
odpowiedź
User
Maria Awaria
Szkoda, że stacja informacyjna bierze się za retransmisję wywiadu dedykowanemu gawiedzi. Oni są osobami prywatnymi. Nie politykami, nie czescia dworu. Robienie formatu people ze stacji newsowej - błąd.
odpowiedź