1,32 mln Polaków obejrzało wywiad Oprah Winfrey z Meghan i Harrym, TVN24 wyprzedził Polsat i TVN

Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN24 wywiad Oprah Winfrey z księciem Harrym i księżną Meghan oglądało średnio 1,34 mln widzów. Stacja była wtedy wiceliderem rynku, wyprzedzając m.in. Polsat i TVN - pokazują dane udostępnione portalowi Wirtualnemedia.pl. W niedzielę premierę rozmowy w CBS śledziło 17,1 mln osób.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

W poniedziałek, 8 marca br. o godz. 20.30 TVN24 wyemitował wywiad Oprah Winfrey z księciem Harrym i księżną Meghan. Średnia widownia trwającej niemal 1,5 godziny rozmowy wyniosła 1,34 mln osób.

Przełożyło się to na 9,37 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

grafika

TVN24 w trakcie nadawania wywiadu, a więc od godz. 20.30 do 21.55, miał 9,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów (4+). Stacja w tym czasie zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza była TVP2 z 20,02 proc. udziału, trzeci - Polsat (8,49 proc.), czwarty - TVN (7,83 proc.), a piąta - Czwórka (6,62 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był czwarty z 9,25 proc. udziału.

grafika

Zaraz po wywiadzie TVN24 pokazał specjalną audycję „Echa wywiadu z Meghan Markle i Księciem Harrym”, w której odbyła się dyskusja z ekspertami. Trwający niemal godzinę program miał średnio 1,03 mln widzów, co dało odpowiednio 9,42 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 7,61 proc. w grupie 16-49.

grafika

Również w paśmie nadawania „Echa wywiadu z Meghan Markle i Księciem Harrym” kanał TVN24 był wiceliderem całego rynku w 4+ i zajął czwarte miejsce w 16-49.

grafika

- Zamierzamy wycofać się jako 'wysocy rangą' członkowie rodziny królewskiej i pracować, aby stać się niezależnymi finansowo, jednocześnie nadal w pełni wspierając Jej Królewską Mość. To z waszą zachętą, szczególnie w ciągu ostatnich kilku lat, czujemy się gotowi na tę zmianę - napisali na Instagramie w styczniu ub.r. księżna i książę Sussex.

17,1 mln widzów wywiadu w CBS

Premiera wywiadu odbyła się w CBS w niedzielny wieczór 7 marca o godz. 20.00 czasu amerykańskiego (tuż po popularnym programie „60 Minutes”). Jak wynika z danych Nielsena, audycja zgromadziła 17,1 mln widzów.

Rozmowa w poniedziałek pokazana została również m.in. w Wielkiej Brytanii (na kanale ITV).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ksiaze-harry-i-ksiezna-meghan-sussex-rezygnacja-rodzina-krolewska-dlaczego-komentarz-co-dalej-z-monarchia-w-wielkiej-brytanii,7170773195114113a ##

Wywiad został wyprodukowany przez Harpo Productions. Producentami wykonawczymi są Terry Wood oraz Tara Montgomery, a współproducentem wykonawczym jest Brian Piotrowicz.

Za dystrybucję międzynarodową audycji odpowiada ViacomCBS Global Distribution Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem