SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzmocnienie działu marketingu Gazety Prawnej

Grupa Wydawnicza Infor kontynuuje strategię przemian i prac restrukturyzacyjnych w Gazecie Prawnej.

Kolejnym krokiem  są zmiany struktury organizacyjnej. Dotychczasowy zespół promocyjno-marketingowy zostanie wzmocniony poprzez utworzenie nowego działu odpowiedzialnego za budowanie i utrzymywanie silnej pozycji marki „Gazeta Prawna”, w tym również za działania z zakresu PR. Nowa struktura zespołu marketingu, na czele której stanie Dyrektor Marketingu Gazety Prawnej, scentralizuje wszelkie zewnętrzne działania komunikacyjne prowadzone na rzecz tytułu.

„Rynek prasowy w Polsce ulega dynamicznym zmianom, chcąc utrzymać istotną pozycję Gazety Prawnej mamy świadomość nie tylko potrzeby nadążania za trendami rynkowymi, ale też chcemy aktywnie uczestniczyć w ich kreowaniu. Dlatego konsekwentnie realizujemy strategię zmian. Po wzmocnieniu i weryfikacji funkcjonowania redakcji, przyszedł czas na zbudowanie marketingu z prawdziwego zdarzenia. Doceniając siłę marki, rozpoczynamy inwestycje w kluczową markę w naszym portfelu, naszą ambicją jest zwrot z tej inwestycji, a przy okazji stworzenie najlepszego marketingu prasowego w Polsce” – powiedział Ryszard Pieńkowski, Prezes Zarządu Grupy Wydawniczej INFOR.

W maju sprzedaż 'Gazety Prawnej' wyniosła 66,2 tys. egzemplarzy (ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Wzmocnienie działu marketingu Gazety Prawnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl