Reklamy bez możliwości pominięcia standardem na Youtube

Serwis YouTube zapowiedział, że udostępni wszystkim twórcom należącym do jego programu partnerskiego możliwość emitowania reklam wideo, których nie będzie można pominąć. Firma tłumaczy, że niepomijalne spoty są wyżej opłacane przez reklamodawców, a ich wprowadzenie przyniesie właścicielom kanałów wyższe przychody.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Reklamy bez możliwości pominięcia standardem na Youtube

Swoje plany związane z reklamami YouTube zdradził w filmiku zamieszczonym w sieci.

Zapowiedział w nim, że wszyscy twórcy uczestniczący w programie partnerskim prowadzonym przez serwis otrzymają możliwość zamieszczania reklam pozbawionych opcji pominięcia spotu po upływie kilku sekund. Do tej pory YT oferował takie narzędzie jedynie swoim wybranym partnerom.

Serwis zapowiada, że niepomijalne reklamy zostaną ograniczone czasowo do 20 sekund. Wyjaśnia także, że reklamodawcy są skłonni płacić więcej za spoty, których nie można pominąć, bowiem wówczas mają większe możliwości dotarcia z przekazem do odbiorców.

Możliwość emitowania nowego formatu reklam ma być także szansą dla twórców na zwiększenie przychodów, które przynoszą prowadzone przez nich kanały.

 

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day