Reklamy bez możliwości pominięcia standardem na Youtube

Serwis YouTube zapowiedział, że udostępni wszystkim twórcom należącym do jego programu partnerskiego możliwość emitowania reklam wideo, których nie będzie można pominąć. Firma tłumaczy, że niepomijalne spoty są wyżej opłacane przez reklamodawców, a ich wprowadzenie przyniesie właścicielom kanałów wyższe przychody.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Reklamy bez możliwości pominięcia standardem na Youtube

Swoje plany związane z reklamami YouTube zdradził w filmiku zamieszczonym w sieci.

Zapowiedział w nim, że wszyscy twórcy uczestniczący w programie partnerskim prowadzonym przez serwis otrzymają możliwość zamieszczania reklam pozbawionych opcji pominięcia spotu po upływie kilku sekund. Do tej pory YT oferował takie narzędzie jedynie swoim wybranym partnerom.

Serwis zapowiada, że niepomijalne reklamy zostaną ograniczone czasowo do 20 sekund. Wyjaśnia także, że reklamodawcy są skłonni płacić więcej za spoty, których nie można pominąć, bowiem wówczas mają większe możliwości dotarcia z przekazem do odbiorców.

Możliwość emitowania nowego formatu reklam ma być także szansą dla twórców na zwiększenie przychodów, które przynoszą prowadzone przez nich kanały.

 

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]