SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Roślinna marka Żabki Plant Hunter debiutuje na rynku

Żabka Polska wprowadza w pełni roślinną markę własną - Plant Hunter. Od 28 kwietnia dania i produkty nowego brandu pojawiły się w wybranych sklepach.

Article

Produkty oferowane w ramach marki Plant Hunter mają w 100% roślinny skład. Nie zawierają konserwantów i oleju palmowego. O planach uruchomienia nowej marki własnej przez Żabkę pisaliśmy na łamach Wirtualnemedia.pl pod koniec marca.

Menu Plant Hunter

W ofercie Plant Huntera znajdą się dania obiadowe: „Spaghetti jak bolońskie”, „Kotlet jak drobiowy” czy „Kremowe tagliatelle jak z kurczakiem”, które zamiast mięsa posiadają roślinny zamiennik na bazie soi (bez GMO).

Klienci będą mogli skusić się na pasty na bazie tofu: „Pastę jak rybną” lub „Pastę jak jajeczną”, a także sałatki: „Sałatkę jarzynową jak z jajkiem”, w której  jajka doskonale zastępuje tofu oraz czarna sól kala namak lub „Sałatkę makaronową jak z majonezem” na bazie makaronu gotowanego z dodatkiem brokuła oraz ogórka konserwowego.

Obok tego, w portfolio marki są też słodkie przekąski: batonik kremowy o smaku słonego karmelu lub orzechów, a także stworzone za pomocą innowacyjnej metody HPP roślinne shaki: truskawkowy – na bazie migdałów i nerkowców lub czekoladowy – na bazie orzechów nerkowca i czekolady.

- Już blisko 40% Polaków deklaruje, że są fleksitarianami, czyli ograniczają spożycie mięsa i nabiału sięgając częściej po produkty roślinne. Z myślą o tych konsumentach, stworzyliśmy markę Plant Hunter, która może ich wspierać w dążeniu do zmiany codziennych nawyków żywieniowych. Tworząc nową linię produktów, z ogromną starannością dobieraliśmy składniki, dbając o ich jakość oraz zaskakujący smak. Wprowadzenie pierwszej w 100% roślinnej marki własnej do ofert Żabki poprzedziły liczne testy i badania, a także merytoryczna współpraca z naszymi partnerami - komentuje Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Żabka Polska.

Żabka współpracuje z RoślinnieJemy

W prace nad marką Plant Hunter zaangażowany od wczesnego etapu był zespół tworzący kampanię RoślinnieJemy, który wspierał wysiłki zespołu Żabka Polska w stworzeniu prawdziwie bezkompromisowej marki roślinnej, zapewniającej świetne wrażenia wszystkim osobom chcącym ograniczyć spożycie mięsa.

– Rynek produktów roślinnych w Polsce jest już wart ponad 600 mln zł. Żabka, odpowiadając na nowe potrzeby coraz większej grupy Polaków, stawia kolejny krok w upowszechnianiu się dostępu do dobrego roślinnego jedzenia. Z końcem kwietnia wszyscy, którzy ograniczają spożycie produktów zwierzęcych, będą mogli dalej cieszyć się znanymi daniami, acz w roślinnym wydaniu – smakiem roślinnego kotleta „jak drobiowego” czy sałatki jarzynowej „jak z jajkiem”. Cieszymy się, że jako RoślinnieJemy mieliśmy możliwość aktywnie włączenia się w proces budowania marki Plant Hunter - komentuje Maciej Otrębski, strategic partnerships manager w kampanii RoślinnieJemy.

– Jednym z podstawowych kryteriów w procesie budowania marki Plant Hunter było zapewnienie konsumentom wyjątkowego doświadczenia w roślinnym wydaniu, bez kompromisu na smaku czy teksturze dania - dodaje Maciej Otrębski.

Produkty marki Plant Hunter dostępne są od 28 kwietnia br. w wybranych sklepach sieci Żabka.

Marka Plant Hunter będzie promowana na razie głównie w digitalu. - W komunikacji wykorzystamy również kanały własne takie jak aplikacja żappka, social media czy materiały graficzne w sklepach - przekazało nam biuro prasowe Żabka Polska.

Produkty roślinne rosną w siłę

Rynek produktów roślinnych w Polsce jest wart ponad 600 mln zł. Wartość europejskiego rynku produktów roślinnych w okresie między 2018 a 2020 wzrosła o 49%, osiągając wartość 3,6 mld euro. Według danych Nielsen wartość sprzedaży chłodzonych roślinnych dań gotowych wzrosła o 16% w 2020 w porównaniu do poprzedniego roku.

Zdjęcia produktów Plan Hunter: Joanna Ogórek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Roślinna marka Żabki Plant Hunter debiutuje na rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Padłbym po tygodniu na takiej diecie.
odpowiedź
User
korpoludek
Niestety nie stać mnie na zakupy w Żabce. To w tej chwili najdroższa sieć spożywcza.
odpowiedź
User
Zac
palant hunter, a nie można polskiej nazwy dać? To dla korpolódków nie było by łał?
odpowiedź