SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Zdrady 8” hitem Polsatu. Wygrały z konkurencją i zarobiły 13,8 mln zł z reklam

Ósmy sezon „Zdrad” oglądało średnio 1,32 mln osób. Polsat w czasie emisji paradokumentu wygrał ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 13,79 mln zł.

Article

Średnia widownia ósmego sezonu serialu paradokumentalnego „Zdrady” pokazywanego w okresie od 1 września do 17 listopada br. (w czwartki o godz. 22.15) wyniosła 1,32 mln osób. Przełożyło się to na 12,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek paradokumentu z 13 października br. Przed telewizorami zgromadził on 1,60 mln oglądających.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

13-10-2016

22:17:41

23:14:42

1 599 937

14,78%

17-11-2016

22:15:34

23:13:00

1 516 331

13,83%

27-10-2016

22:17:48

23:14:43

1 466 430

13,95%

Polsat w paśmie nadawania „Zdrad” wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie wiceliderem był TVN, który emitował wtedy „Kuchenne rewolucje” oraz filmy fabularne i osiągnęła 12,38 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 („Sprawa dla reportera” i „Warto rozmawiać”; 7,50 proc.), a czwarte - TVP2 (pasmo filmowe; 6,29 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat Polsat zajął drugie miejsce, przegrywając z TVN. Trzecia była Dwójka, a czwarta Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat - Zdrady 8

1 315 494

12,59%

595 005

12,67%

884 952

12,97%

TVN

1 293 547

12,38%

782 037

16,65%

1 033 913

15,15%

TVP1

783 736

7,50%

177 272

3,77%

352 686

5,17%

TVP2

657 418

6,29%

358 460

7,63%

511 322

7,49%

Wpływy reklamowe przy emisji ósmej serii „Zdrad” wyniosły 13,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W każdym odcinku „Zdrad” opowiadana jest historia innej pary, w której jeden z partnerów podejrzewa drugiego o zdradę. Widzowie mogą zobaczyć jak w odkryciu prawdy pomaga mu prywatny detektyw, a pomocy udziela psycholog.

Reżyserem serialu jest Okił Khamidov, a producentem wykonawczym - firma Tako Media.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Zdrady 8” hitem Polsatu. Wygrały z konkurencją i zarobiły 13,8 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gaga
Polacy to jednak idioci
25 8
odpowiedź
User
Adamo023
Co się dziwić ze paradoku w modzie jak ludzie to oglądają a oglądają bo nic innego nie ma i koło się zamyka.
8 5
odpowiedź
User
życzliwy
widać tylko brak zrozumienia tematu a to takie proste . opluwanie i plucie jadem ale za po za tym mały zasób słownictwa posiada autor . może brak argumentacji jest tylko brakiem tego czego już niema ....?
7 5
odpowiedź