Zmiany programowe w Radiu Lublin

Na jesieni Radio Lublin zaproponuje słuchaczom zmodyfikowaną formułę programu, która ma być zgodna z misją mediów publicznych.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Obecnie trwają pracę nad nową ramówką radia i odbywają się konsultacje w sprawie zmiany struktury wewnętrznej stacji.

„W ramach misji kreowania społeczeństwa obywatelskiego powstaną bardziej atrakcyjne audycje, bardziej adekwatne do potrzeb słuchaczy” – zapowiada wortalowi „Wirtualnemedia.pl” Piotr Wawrzeński, wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Radia Lublin.  Serwisy informacyjne będą zawierały więcej informacji z regionu. Większa uwaga będzie poświęcona tematyce gospodarczej, zwłaszcza rolnictwu, które dominuje w Województwie Lubelskim. Rozbudowana zostanie sfera poradnictwa.

„Zamierzamy rozbudować własną stronę internetową. W przyszłości będzie ona ważnym nośnikiem informacji, co da możliwość poszerzenia przestrzeni strategicznej radia” – mówi nam Piotr Wawrzeński.

Jak podają władze dotychczasowa struktura organizacyjna rozgłośni nie spełniała swojego zadania, dlatego powstaną trzy nowe redakcje. Pierwsza zajmie się publicystyką polityczną z uwzględnieniem problemów samorządowych. Sprawy rolnictwa zostaną powierzone kolejnej redakcji. Trzecia skupi reporterów z regionu. Rozwinięta zostanie sieć korespondentów lokalnych. Obecnie funkcjonują oddziały w Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu.

„Radio Lublin nadaje za mało reportaży. To tylko 0,5% czasu antenowego. Dla porównania Radio Gdańsk ma 1,7%, a Radio Zachód 2,3%. Od nowego sezonu to się zmieni. Nasi reportażyści odnoszą wiele sukcesów. Ostatnio Katarzyna Michalak i Monika Hemperek zakwalifikowały się do Międzynarodowego Konkursu PREMIOS ONDAS w Barcelonie. Musimy wykorzystać ich potencjał” – Wawrzeński mówi dalej o nowościach w jesiennej ramówce.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style