Zmiany w HAP

Awans w Interdeco Hachette Advertising Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

4 września 2003 szefem działu reklamy Marie Claire została Agnieszka Gruszczyńska. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Kołakowska-Frąckowiak, która przebywa na urlopie macierzyńskim.

Agnieszka Gruszczyńska pracuje w Hachette Filipacchi Polska od grudnia 1998r. Kierowała na początku miesięcznikiem Samo Zdrowie a następnie Filmem i Maximem.

W dziale reklamy Marie Claire specjalistą ds. reklamy, od końca maja 2003r, jest Paulina Grajek-Mamczarek. 4 września dołączy do zespołu na to samo stanowisko Agnieszka Bortkiewicz, wcześniej związana z Wydawnictwem Adpress.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK