Zmiany w Ipsos

Anna Karczmarczuk została Dyrektorem Obsługi Klienta w dziale badań marketingowych (ilościowych i jakościowych) Ipsos.

kk-ipsos
kk-ipsos
Udostępnij artykuł:

Będzie odpowiadać za rozwój relacji z klientami oraz rozbudowę oferty.

Dalszy rozwój Ipsos w obszarze badań marketingowych i badań reklamy - dwóch głównych specjalizacji Ipsos - zależy w dużym stopniu od wzmacniania relacji z dotychczasowymi klientami,- mówi Daniel Leis, Prezes Ipsos. Anna Karczmarczuk w dziale badań marketingowych oraz Steven Vogt w dziale badań reklamy (Ipsos ASI)  zajmą się doskonaleniem obsługi klientów,  m.in. budowaniem systemowego modelu obsługi kluczowych klientów przy wykorzystaniu całego potencjału firmy.

Anna Karczmarczuk posiada kilkunastoletnie doświadczenie w badaniach i marketingu. Do Ipsos przeszła z TNS OBOP, gdzie przez dwa lata kierowała działem badań rynku telekomunikacyjnego i IT. Wcześniej pracowała w dziale badawczym Polskiej Telefonii Cyfrowej Era. Pracę w branży rozpoczynała jako badacz, a później kierownik zespołu w agencji badawczej CASE. Ma duże doświadczenie w badaniach potrzeb i badaniach optymalizujących produkty i usługi. Ukończyła stosunki międzynarodowe na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

kk-ipsos
Autor artykułu:
kk-ipsos
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK