SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w Ipsos

Milena Morawiec została dyrektorem w dziale badań marketingowych Ipsos

Milena Morawiec, dotychczas szefowa działu badań rynku usług w GfK przeszła do Ipsos. Obejmie stanowisko dyrektora w dziale badań marketingowych.

Milena Morawiec jest z wykształcenia socjologiem, o bardzo dużym doświadczeniu w badaniach rynku. W GfK Polonia pracowała przez 7 lat, ostatnio kierując 10-osobowym zespołem obsługującym głównie klientów z sektorów telekomunikacji i finansów. Wcześniej pracowała w CBOS oraz w Instytucie Psychologii i Neurologii. Specjalizuje się w badaniach dotyczących struktury i segmentacji rynku, pozycjonowania marek, wprowadzania nowych produktów oraz badaniach satysfakcji klienta.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Ipsos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl