Zmiany w Media Insight

Z początkiem kwietnia br. dom mediowy Media Insight rozpoczął współpracę z Polskim Towarzystwem Finansowym z Wrocławia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Oferta MI wybrana została w przetargu, w którym oprócz MI startowały OMD Brand&Media oraz jedna z lokalnych wrocławskich agencji.

W związku z pozyskaniem nowego klienta oraz planami rozwoju powiekszył się zespół MI. Począwszy od 13 kwietnia stanowisko Media Planer Buyer objął Piotr Grządziel, do tej pory pracujący w CR Media Consulting. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za obsługę kampanii prasowych realizowanych dla klientów Media Insight.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"