"Zmień coś" w Orange Go

Agencja Paralotna przygotowała dla PTK Centertel kampanię promującą markę Orange Go.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania prowadzona pod hasłem „Coś zmień” skierowana jest do młodych, aspirujących i śledzących najnowsze trendy mieszkańców średnich i dużych miast. Z założenia ma trafić do bardziej wyrobionego odbiorcy odpornego na masową reklamę i, poprzez różnorodne działania ambientowe, kreować nowoczesny, międzynarodowy wizerunek marki Orange Go.

    

W kampanii wykorzystano szereg mediów ambientowych (kawiarnie, plakaty i pocztówki w modnych miejscach) oraz prasę lifestylową (A4, Lampa, Kino).

Czas trwania kampanii: sierpień – grudzień 2006

Klient: PTK Centrtel/Orange

Przedstawiciel klienta: Tomasz Saciłowski

Agencja: Paralotna

Przedstawiciel agencji: Radek Maciorowski

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych