Artykuły z „Piłki Nożnej” w serwisach Wirtualnej Polski, dziennikarze portalu ze stroną w tygodniku

Grupa Wirtualna Polska zaczyna współpracę redakcyjną z tygodnikiem „Piłka Nożna”, w ramach której teksty z pisma będą publikowane w serwisach sportowych Grupy WP, natomiast jej dziennikarze będą redagować swoją stronę w tygodniku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy w serwisach Sport.wp.pl i Sportowefakty.pl będą publikowane trzy kluczowe artykuły z każdego numeru „Piłki Nożnej” oraz obszerne streszczenia innych tekstów. Natomiast dziennikarze piłkarscy Wirtualnej Polski będą przygotowywać artykuły na jedną stronę w wydaniu papierowym „PN”. Ich teksty po raz pierwszy są w numerze, który ukazuje się we wtorek.

- Na tej kolumnie będzie felieton (pierwszy napisał Michał Kołodziejczyk) oraz przygotowany przez dziennikarzy Wirtualnej Polski artykuł piłkarski - opisuje Adam Godlewski, szef zespołu redakcyjnego „Piłki Nożnej”. Nie obawia się, że udostępnienie portalowi najciekawszych tekstów wpłynie negatywnie na sprzedaż pisma. - Nasze teksty będą publikowane w serwisach WP z kilkudniowym opóźnieniem. Dla nas to będzie promocja, dla nich pozyskanie atrakcyjnego kontentu, więc korzyści powinny być obopólne - ocenia. - To początek długofalowej współpracy, którą będziemy rozwijać na kilku płaszczyznach - zapowiada Godlewski.

W I kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Piłki Nożnej” wynosiła 12 862 egz. (według ZKDP - zobacz wyniki wszystkich tygodników), a serwis internetowy pisma w kwietniu br. zanotował 113,9 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

- W strategii stawiamy na angażujące, wysokiej jakości treści oraz współpracę z renomowanymi partnerami, a „Piłka Nożna” nie ma konkurencji wśród magazynów piszących o futbolu. Dzięki umowie wzbogacamy nasz kontent, prezentując jednocześnie autorskie materiały dziennikarzy GWP na stronach tygodnika - uzasadnia tę współpracę Dariusz Górzny, dyrektor działu sportowego Grupy Wirtualna Polska.

Przypomnijmy, że od marca br. Wirtualna Polska realizuje wspólnie z TVP Sport program „Dwójka sędziowska” (więcej o nim).

Dział sportowy WP.pl miał w kwietniu br. 3,53 mln użytkowników i 102 mln odsłon, a Sportowefakty.pl - 2,04 mln użytkowników i 85,2 mln odsłon (według Megapanelu).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online