Asap&Asap Communication odpowiada za social media Payback

Agencja Asap&Asap Communication w wyniku wygranego przetargu przejęła obsługę programu lojalnościowego Payback (Loyalty Partner) w social mediach. Wcześniej zajmowała się tym agencja Digital Kingdom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nawiązana między agencją a klientem współpraca ma charakter długofalowy. Firmy nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. O wyborze Asap&Asap zdecydowały przemyślana strategia połączona z kreatywnymi konceptami.

W ramach współpracy agencja, poza regularną obsługą Facebooka i Instagrama, zajmuje się też zakupem i optymalizacją mediów w tych kanałach oraz współpracą z influencerami.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/programy-lojalnosciowe-najpopularniejsze-to-moja-biedronka-payback-i-club-vita,7170851405756033a ##

Rozpoczęcie komunikacji na Instagramie, również z udziałem influencerów, ma na celu przede wszystkim informowanie na bieżąco użytkowników programu o jego benefitach i zachęcenie nowych osób do rejestracji w Payback.

Agencja będzie realizować plan oparty na rozwiązaniach i aktywacjach, które odświeżą wizerunek Payback w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem 10. urodzin programu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"