ASICS startuje z nową kampanią (wideo)

'Sound mind, sound body' - pod takim hasłem startuje nowa globalna kampania reklamowa firmy ASICS.

km
km
Udostępnij artykuł:

Hasło nawiązuje do nazwy marki odzieży sportowej, która jest akronimem łacińskiej sentencji 'Anima sana in corpore sano' ('A sound mind in a sound body' - 'W zdrowym ciele zdrowy duch').

Firma zdecydowała się na użycie tego hasła po badaniu na grupie konsumentów, którzy wcześniej nie wiedzieli o akronimie stojącym za ASICS. Dowiedziawszy się o co chodzi, wykazywali oni bardziej pozytywne reakcje na markę.

Za kampanię, obejmującą telewizję, prasę i internet, odpowiedzialna jest agencja reklamowa Vitro Agency z San Diego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów