Rusza ogólnopolska kampania outdoorowa marki Bioderma

Reklamy balsamu emolientowego Atoderm Intensive baume marki Bioderma pojawią się na nośnikach citylight w 17 miastach Polski. Kampanię przygotowały agencja Up i PRO Media House.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rusza ogólnopolska kampania outdoorowa marki Bioderma

Kampania OOH jest częścią szerszej kampanii, która realizowana będzie również w radiu, prasie, Internecie oraz we współpracy z influencerami.

Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz poinformowanie konsumentów o efektach działania produktu - jedynym tego typu, ponieważ działa na 3 sposoby. Nie tylko wzmacnia mikrobiom skóry, ale również wzmacnia naturalne procesy naprawcze zachodzące w skórze oraz odbudowuje barierę ochronną skóry.

Kampania dla Atoderm Intensive baume jest związana z urodzinami, które obchodzi produkt. 

Kreacja do kampanii została przygotowana na podstawie adaptacji globalnej kampanii dla linii Atoderm opracowanej przez centralę marki Bioderma. Autorem hasła do kampanii realizowanej w Polsce jest agencja Up. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"