Atom wakacje z Knorr Nudle

Namiotobranie 2007, tegoroczna edycja letnich działań promocyjnych marki Knorr Nudle, wystartowała 7 maja.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Akcję, na zlecenie Unilever Polska, realizują agencje: Hint Intermedia, JWT, PHD, Heureka, MobiJoy!, CAM Media i Akademia Przygody.

„Namiotobranie jest naszą największą akcją promocyjną. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki Knorr Nudle wśród osób w wieku 16-29 lat, mieszkających w dużych miastach. Od początku 2006 roku konsekwentnie wykorzystujemy strategię komunikacji, której osią są działania w sieci oraz charakterystyczne formy graficzne (ikony) i dźwiękowe (beatbox) - mówi Karol Piekutowski z Unilever Polska, odpowiedzialny za markę Knorr Nudle - „Kładziemy nacisk na maksymalnie spójny przekaz reklamowy.”

Namiotobranie to gra online, gdzie użytkownicy mogą walczyć o namiot firmy Campus oraz tygodniowy pobyt na polu namiotowym w atrakcyjnych miejscowościach: na Helu, w Rucianym-Nidzie, Karpaczu i czeskich Teplicach. Namiot wygrywa osoba, która spędziła w nim najwięcej czasu w okresie trwania konkursu.

W tym roku, dzięki współpracy z MobiJoy!, o namiot można grać również za pomocą SMSów. O przygotowanie pól namiotowych oraz atrakcje związane z pobytem troszczy się Akademia Przygody. Specjalnym wydarzeniem na każdym z turnusów będzie koncert zespolu Jarecki, ktory, przy koordynacji zespołu JWT, stoi za całą oprawą dźwiękowo-muzyczną wszystkich komunikatów reklamowych marki Knorr Nudle i serwisu internetowego oraz kontentu mobilnego.

W Internecie strona promowana jest za pomocą szerokozasięgowej kampanii odsłonowej, prowadzonej na serwisach młodzieżowych, najpopularniejszych polskich komunikatorach oraz w google. Kampania ma na celu budowanie świadomości marki oraz przyciągnięcie jak największej liczby internautów zainteresowanych wzięciem udziału w konkursie. Media plan i jego wdrożenie to zakres obowiązków PHD. Poza klasycznymi formami internetowej reklamy, do promocji strony i konkursu agencja Heureka szeroko wykorzystuje netPR.

Poza Internetem Namiotobranie będzie widoczne w postaci spotu telewizyjnego, zaprojektowanego i wykonanego przez Hint Intermedia. Spot będzie emitowany na kanałach młodzieżowych: 4funTV, Cartoon Network, MTV Polska, VIVA, VH1 i AXN.

Do zaprezentowania idei Namiotobrania 2007 szerokiej publiczności wykorzystano ruchliwe przejścia podziemne czterech dużych miast Polski: Warszawy, Wrocławia, Krakowa oraz Gdańska. Tunele zostały wyklejone od podłogi po sufit nudlowymi ikonami oraz charakterystycznymi elementami brandingowymi akcji. W przejściach w Warszawie po raz pierwszy zostały zainstalowane 4 ekrany plazmowe, na których wyświetlana jest reklama Namiotobrania w formacie video. Obsługą tuneli zajmuje się CAM Media, projekty przygotował zespół Hint Intermedia.

Jako dodatkowe wsparcie wykorzystano niestandardowy nośnik, jakim są okładki biletów kolejowych. Okładki te rozdawane są w kasach kolejowych dużych miast osobom zakupującym bilet ze zniżką uczniowską lub studencką.

Za komunikację wizualną i językową odpowiedzialna jest agencja Hint Intermedia. Jej zespół jest autorem koncepcji i projektów internetowych form reklamowych, tuneli, spotu telewizyjnego, okładek na bilety i pozostałych elementów akcji. Hint także zaprojektował i przygotował stronę internetową knorrnudle.pl oraz koordynował przebieg całego projektu.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"