Audi oficjalną marką samochodową najnowszego filmu Netflixa - „The Gray Man”

Audi i Netflix współpracowały przy produkcji filmu „The Gray Man”, przybliżając fanom na całym świecie świat głównego bohatera - Sierra Six (Ryan Gosling). Audi jest oficjalną marką samochodową filmu i prezentuje w nim cztery modele, w tym w pełni elektryczne Audi RS e-tron GT i Audi Q4 Sportback e-tron, a także Audi RS 7 Sportback i Audi R8 Coupé.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Audi oficjalną marką samochodową najnowszego filmu Netflixa - „The Gray Man”
fot. Audi

Film " The Gray Man"  w wybranych kinach na całym świecie miał swoją premierę 15 lipca, a na Netflixie globalnie zostanie pokazany dzisiaj, 22 lipca br. 

"The Gray Man" to współczesny thriller akcji, w którym występuje gwiazdorska obsada: Ryan Gosling (Sierra Six), Chris Evans (Lloyd Hansen), Ana de Armas (Dani Miranda), Jessica Henwick (Suzanne Brewer), Regé-Jean Page (Denny Carmichael), Wagner Moura (Laszlo), Julia Butters (Claire), Dhanush (Avik San), Billy Bob Thornton (Donald Fitzroy) i Alfre Woodard (Margaret Cahill).

Cztery modele Audi w blasku reflektorów

W pełni elektryczne Audi RS e-tron GT to samochód głównego bohatera - Sierry Six (Ryan Gosling), a w pełni elektryczne Audi Q4 Sportback e-tron jest autem agentki Dani Miranda (Ana de Armas). Audi RS 7 Sportback pojawia się w sekwencji pościgu z agentką Dani Miranda za kierownicą, a Audi R8 Coupé widzimy w sekwencji z Avikiem Sanem (Dhanush).

- Ten film intryguje i ma globalny wydźwięk - mówi Henrik Wenders, szef marki Audi. Wyjaśnia też rzeczywistą rolę Audi w tworzeniu produkcji, która wykraczała daleko poza zwykłe dostarczenie pojazdów. - Dzięki tej współpracy my również poczuliśmy akcję i wysokie tempo. Podobnie jak bracia Russo wykorzystujemy technologię do tworzenia czegoś niewidzianego i niedoświadczonego nigdy wcześniej” - dodaje. „Audi przy wyborze nowych samochodów ściśle współpracowało z reżyserami: Joe i Anthonym Russo. To było fascynujące być partnerem produkcji filmowej światowego potentata – Netflixa.

Po premierze filmu na Netflixie, która odbędzie  22 lipca, Audi udostępni krótki film, w którym opowie historię, jak agentka Dani Miranda (Ana De Armas) po raz pierwszy spotkała swój elektryczny samochód Audi Q4 Sportback e-tron.

Współpraca między Audi a Netflixem obejmuje rynki niemal 30 krajów świata. W ramach globalnej premiery pojawi się tam flota w pełni elektrycznych Audi, a fani, dzięki cyfrowym akcjom w mediach społecznościowych, będą mogli w pełni "zanurzyć się" w świat filmu „The Gray Man”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online